網頁

2019年8月20日 星期二

【夾公仔好抵 $2.1】歡樂天地試業重開 賽馬機 大板牙 返嚟啦 @九龍灣國際展貿中心

自從數月前帶SY去九龍灣歡樂天地夾公仔後, 他已經不停問我:「歡樂天地幾時開呀? 幾時有得去玩呀?」


上官方facebook專頁更有半年沒有更新, 本來說的是2018年底會重開, 但遲遲「冇聲氣」, 終於有傳媒上月出了試玩了...我們當然急不及待去回味一下兒時玩意啦, 誰知某一個星期一下午去到...大家都失望嘆氣大叫:「點解無開嘅?」



後來, 店來店員隔著玻璃門跟我說:「我哋只係開星期五, 六, 日, 試業, 平時唔開㗎」; 有得玩, 我們又怎會死心呢, 一於4日後的星期五再戰童年回憶!!


SY及子子都非常興奮, 但仍不及同行的魚子媽, 她在門外說:「我以為一個星期七日, 有三日就去荔園玩, 有三日就係歡樂天地...我最鍾意玩....」(唔好意思...不如, 我哋入去兌錢玩囉, 之後你再慢慢講啦)


一走到歡樂天地, 子子媽便說:「玩E個(保齡入洞 Jungle Balls), 我以前玩一個幣一次, E家三個幣一次, 又唔係通脹咗好多咋喎」


從前我記得拋出去要輕輕力「Chok一Chok」, 那才會可以掉入較高的洞取得高分, 不過, 可能太久沒有玩...已不能回復當年勇了.


SY:「次次唔係零分就係10分, 不如玩第二樣囉」
代幣: 3個

我:「玩跑馬仔啦, 我想玩呀! 」 但原來現在要最少三人才可以開局...SY:「我哋咪三個人囉」
原來測試中的遊戲要等待工作人員才開機, 而且工作人員還會當上評述員一直形容賽事. (當然, 業餘的絶對不能與鍾志光比較...我唔睇馬, 我知KAI叔唔講馬)


最後由好勝SY勝出, 子子媽:「真係唔抵, 輸咗畀個十歲𡃁仔...E...原來跑馬仔贏咗有獎喎」


 SY:「毛毛心心筆袋 (送畀姨姨啦); 子子媽:「唔洗驚老啦, 你要啦」(講真又真係太少女系嘅)

代幣: 8個


射大板牙有新有舊, 子子媽:「我要玩最經典個樣嗰款」; 子子眼界非常了得, 限定的6發炮彈, 全部將大板牙打倒~ Yeah

代幣: 4個

推保齡𡌋~小朋友們很大力的推, 結果都失敗, 我也想玩, SY:「爸爸, 你玩一次好啦, 要6個幣咁貴....」; 要用輕輕陰力, 估計真的要用一球試力, 第二球才可發揮水準...我今日只有一次機會, 結果...當然...太大力了

代幣: 6個

小朋友大力士, SY:「4個銀咁貴, 不如唔好玩啦」; 子子:「我想食珍寶珠喎」, 說時遲那時快, 子子已經打中了珍寶珠的一格....


SY:「我又要打 (你頭先又話貴嘅?) , 貴都要打呀!」....當SY入了代幣, 還在等待猶豫中, 此時機械不停發出「叮叮叮叮」聲, SY問:「可以打得未呢?」當機械聲停止了, 他大力打出去...機械全無反應...哦! 原來要在限時內打出鎚仔的...阿仔你打得太遲, 玩下一個遊戲吧!

代幣: 4個

圓筒執波波 ~130CM以下小朋友走入大圓筒內, 以一分鐘時限, 鬥快執由天上面掉下來的波波


最高紀錄是162, 子子執了75個波波, 出來的時候大叫:「點解又話係天上面掉落嚟, 全部都係我係地下執嘅, 攰死我啦」

代幣: 4個

用腳踩敵人~ 剛才的SY因為高於130CM, 所以不能走進去, 但這些用腳玩的只限重量, 他出名瘦削, 我估計他廿歲前都不會過限制的重量啦!


在限時內, 用腳踩死所有敵人, 中途踩禮物更有獎賞...完成第一關1300分就可以去第二關, 但有人只去到1290分...我:「哎呀! 你差10分就可以過關啦」; SY:「爸爸! 但係我好攰啦

代幣: 5個

歡樂天地門外的夾公仔, 早於大半年前已經可以玩, 我們半年前也玩過一次, 不過是食白果收場.


估不到場內有更豐富的玉桂狗散紙包, Tomica車夾, 而且只是3個代幣, SY簡直歡喜若狂.


SY:「我夾E個車仔...」第一次他把由橫放的車仔, 夾到變直豎狀態, 之後第二次一夾便把車仔揮了出來....YEAH! 好嘢...SY:「6個幣咋...2次我就夾到E個車仔啦...我好開心呀」

代幣: 3個一次

SpaceBasketball 即是迷你的射籃球, 上下兩個活動的籃球架, 有機會可以上層取分後, 再在下層同時取分旳.


兩個小朋友說, 我哋不如合作, 一齊打破138分啦...他們很似摩打手的不停撳撳撳撳撳...子子更加連腳也配合節奏加強速度似的. 結果最後2秒, 他們真的破了紀錄, 取後140成積.


子子:「我哋成為咗最佳成積啦」; SY:「歡迎大家嚟玩攞更高分數, 做最佳成積」
代幣: 3個

我們兩家各兌換了$100, 由16:45 一直玩至18:00, 很化算, 很不錯, 但遊戲機大部份估計都是國產機, (講國語的), 子子媽:「我覺得欠了當年的回憶, 而己多咗一陣味道...(SY:老人徐?)...土味呀!」


話雖如此, 但聽說昨天子子媽一家三口又再戰歡樂天地, 並成功推中保齡球贏到索柏公仔...真羨慕, 我都要去再挑戰先得.



PS: 試玩不設遊戲券, 但觀察換領禮物, 也不算便宜, 好像三色原子筆要440票, 普通原子筆350票, 不過, 有分會員與非會員的分別, 看來要真正開幕後才可能清楚一切, 到時會不會兌換票數量會加價呢?



歡樂天地
地點  : 九龍國際展貿中心B1層118-132號舖
開放時間  : 11am - 8pm (試業期間只開放星期五, 六, 日)


大仁生活facebook

沒有留言:

張貼留言