網頁

2019年7月15日 星期一

【變身大偵探】消費2大密室逃脫+即場解謎贏禮物

上次挑戰完兒童密室逃脫還未夠喉, 今次一聽到大偵探福爾摩斯帶同密室逃脫來到荃灣, 當然要第一時間去接受考驗啦!!


今次只要在商場消費$300, 就可以一大一小去玩密室逃脫~正呀!!


密室一: 消失的狐格森~兩個密室較為簡單的一個, 古老大宅好有氣氛, 解謎難度不太高, 滿足感爆燈.



最後的電話亭, 對於一位 10後的小朋友來說, 可能是怪物一樣, 可能子子心想:「點解以前D電話咁大舊, 又唔知邊度可以聽到聲嘅?」


密室二: 智鬥M博士~一個以國際象棋為主軸的解謎, 還有字彈, 及手槍, 子子:「畀我𣍝己研究啦~」



原來我們要幫手尋回留在博物館的失槍? 子子:「真係好刺激, 好好玩呀!」


大偵探福爾摩斯 在小學界別真的很紅, 我多次在SY放學時, 我發現他的同學, 很多也手執「大偵探福爾摩斯 」實體書來看...勁!!


現場還有2大推理遊戲, 及2個破案項目, 如果成功破案就有禮物...



子子媽:「點解E家D小學生咁叻嘅? 我全部字都睇得明, 但就係唔識點樣做?」


子子:「我都識喎, 我係小學生, 媽咪係幼稚園學生...哈哈」


文件夾就是破解「倫敦日報新聞號外」內的2個謎團所獲得的.


而成功拆解「誰破壞了蛋糕」及「海洋之失竊之謎」更可以得到私人刻名的木製行李牌, 我覺得這個小禮物最靚, 我鍾意華生...


現場還有「靜止」演員表演, 其實他動也動的...如果感到身痕或者想打噴嚏怎算呢?


我問子子:「點解你要揀"太聰明"呢?」; 子子:「因為太聰明所以被人捉咗嚟E度」


最後, 我們還可以寫心意卡寄給福爾摩斯...子子:「咁我寄啦」


我:「如果寫得好, 被福爾摩斯揀中, 佢可能會親自回信㗎?」; 子子:「吓? 咁我可唔可以寫多一張呀?」




荃新天地 x 大偵探福爾摩斯神探大搜查
日期:2019年7月20日至8月25日
時間:上午10時至晚上10時
地點:荃新天地1期中庭

兒童密室逃脫大挑戰
時間:星期一至五 下午2時至晚上8時 ; 星期六及日中午12時至晚上9時
詳情:以 S+獎賞 3 點數, 免費換領6-14 歲兒童密室逃脫入場券 (最多可由 1 位成人陪同參加)
每消費$100 = 1 S+點數

S+獎賞會員 破案遊戲
時間 :12:00nn – 9:00pm
詳情 :毋須消費,以 S+獎賞流動應用程式免費參加

尋找俠盜馬奇 現場推理遊戲
時間 :12:00nn – 9:00pm
詳情 :免費參加


大仁生活facebook

沒有留言:

張貼留言