網頁

2019年1月30日 星期三

【維園年宵】豬頭 豬手 豬罐頭 8大乜豬都有之選

豬年行大運~ 每年年宵第一日, 一定要第一時間去維園, 一來貪小人, 二來可以先睹全港最大年宵市場有甚麼最熱爆!!


可惜的是SY今天要返學, 我又怕入夜後人會多, 於是就單仁匹馬約同子子逛豬市


今年全場發現最多於不同店舖重覆出現的, 一定是動L耳仔豬頭帽.


 當我還在大驚少怪之時, 子子媽說:「有咗好耐㗎啦, 動漫展已經玩緊, 乜嘢公仔隻耳都會郁㗎, 乜你知咩?」(我真係E家先知咋)

檔124: Pig邪大師 
柴犬豬仔: 待定
動L耳豬頭: $178


除了動L帽, 最多出現的就是不同形狀的豬罐頭...

檔235:豬式匯社 
豬腩肉$190
豬Cup-Holder $25


這個是暖手咕臣的豬罐頭...

檔 45: 豬仔士多
豬古力奶$168
午餐豬  $188


子子媽:「皇仁仔係有d腦, 佢地真係吸睛」, 我:「哦! 咁又係...佢哋扮晒大隻佬之餘, 仲要原來原在罐頭的BAR CODE都內含秘密」


9908875 = 求求你別拋棄我....我當然不是皇仁仔教我, 我也不知道, 因為我的普通話非常普通呀!
檔 201: PIG SITE
豬罐頭午餐肉: $170


龍志權先生在解釋長輩圖3D是甚麼...其實這真正的用處是甚麼呢?

檔 355: 100毛
長輩圖3D $138


全場我覺得最真的, 一定就是大/細豬手....遠遠看我已經奇怪, 「點解會掛晒一隻隻豬腳係個架上面呢?」

檔 168: 回來PIG ME
細豬手: $120
大豬手 : $160


很多人正在排隊扭閃卡...店員:「唔係閃卡嚟, 一部是扭八逹通貼紙, 另外兩部就是由另外兩位設計師設計的創意卡」


$2一次, 子子扭到了一張壽司八達通貼紙 + 一張東尼電機卡, 店員:「另外一部機就唔係咁啱小朋友扭的, 兒童不宜嘅」


他們還有一台「Draw銀住晒跪完機」, 原來是要消費滿$328, 就可以有設計師幫你在特別銀紙上畫Q版自己. 這個跪完機最有睇頭

檔 27: Draw 銀住晒



這個火腿豬設計得非常可愛, 而且可以公仔變咕臣, 咕臣還原做公仔, 這是SY最愛的滑嘟嘟, 這隻豬算是我全場見到最得意的一隻.

檔 32: 豬朋狗友
零食6福豬: $188
火腿公仔咕臣 : $288


金寶湯的變奏版 魚湯咕臣...又是咕臣, 不過年宵不是賣咕臣就是風車吧!

檔 207: 豬酒屋
多夠魚湯 $88
二合一蛋壽司 $288


本身我以為是一隻可以盛載零食的豬公仔...原來是買了這匹豬, 你就可以隨意在後面的零食盡情塞入隻豬口內, 塞到幾多, 你就會有幾多...這是童年幻想去玩具反斗城免費任掃玩具的原理一模一樣...非常醒目的意念!!

檔 99: 豬式會社
零食任塞大福豬 $238


子子媽本來想到80M買九巴版大富翁, 我:「$298喎, 好細盒㗎喎」; 子子媽:「我本來都想買, 我見到$198, 差唔多啦, 年宵一定貴少少」


誰知這位太太一見實物即打退堂鼓:「嘩! 真係好細盒喎, 我平時見反斗城D大富翁都唔會咁細盒....」


結果, 我們行了一回, 竟然發現了一個懷舊攤檔, 不單懷舊佈置吸引, 就連出售的懷舊巨型地毯康樂棋亦非常吸引


店員:「我哋做特價, $188咋, 本來賣$300」; 我:「嘩! 大副過頭先盒大富翁30倍喎...」
實在太吸引, 子子媽即時付款....恭喜!恭喜!又有新玩具
基督教夢想園 
大大盒康樂棋地毯 $188



2019 維園年宵市場
日期: 1月30日至2月5日
合共: 464攤乾濕貨攤位+3個小食攤位


大仁生活facebook

沒有留言:

張貼留言