網頁

2018年12月10日 星期一

【$50小童坐360】昂坪聖誕有得溜冰。飄雪。變雪天使

聖誕節真的是我最喜愛的節日, 因為整個12月也有不同的玩樂活動, 我跟SY說:「我哋星期日約咗豬仔搭纜車上360玩雪呀, 仲有得溜冰添喎!」


笑到見牙唔見眼的 SY:「Yeah!! 溜冰, 好嘢, 不過我好耐無溜, 唔知仲識唔識, 爸爸你到時扶實我」(你扶住側邊同豬仔一齊溜咪得囉)


星期日, 我們二時走到東涌纜車站, 我發現:「原來, E家現場買大人來回纜車飛, 小朋友就可以$50搭喎或者$130搭水晶纜車.」


今次我們選擇坐水晶車.. 小朋友望著通透的車廂地板, 非常興奮!!



他們不停研究山, 研究水, 坐在水晶地板也不太願坐在座椅上. 其實, 你們伏在地板上欣賞風景對我更加好, 因為我可以一人霸了整邊座椅~哈哈哈!


SY:「有人行山呀!」; 豬:「係呀! 好多人都行緊喎」


大家嘻嘻哈哈不一回, SY便大叫:「見到大佛啦, 即係就嚟到啦」


豬:「係呀! 我哋一陣行唔行上大佛先....(我:吓! 仁叔叔老啦, 又行幾百級樓梯, 我又要抖返幾日, 唔好行囉, 不如留返D力去溜冰啦), 溜冰好呀!」


於是我們一落纜車, 便第一時間衝往溜冰場, 先換溜冰鞋, 繼而便開開心心玩溜冰.


雖然溜冰場不大, 但可以在大嶼山山頂, 又望到360纜車往往返返, 感覺也不錯.


SY:「點解D冰唔凍嘅?」; 我:「佢係模仿冰吖, 其實畀你哋小朋友更加容易溜, 咁咪仲好」


大約10分鐘, 工作人員示意:「今節差唔多啦!!」, 小朋友們本來極不願離場, 不過, 我們發現旁邊的攝影台上開始飄雪.


SY:「落雪啦!」; 豬:「係呀!落雪啦!」, 小朋友們便秒速換鞋, 走到旁邊, 周圍走, 周圍雙手去捉白雪.


因為今日風不太大, 所以頭頂的降雪可以非常完美的降在我們頭頂.


豬:「SY, 你個頭有好多雪呀!」; SY:「好勁呀! 傾盤大雪呀!」


漫天飄雪過後, 我們又走了去玩「雪天使」!!


這個小小的雪區, 本來應該是給大家躺在雪地上做「雪天使」...


但小朋友比較愛堆雪, 愛撥雪多於一切.


建議大家可以為小朋友多準備一套衣服襪, 因為玩完 「雪天使」可以懶清潔, 袋回家清洗會更方便.


玩雪半天, 三款不同的戶外白雪體驗後, 我們一行六人又去觀賞了360動感影院, 小丁小蜜蜂 , 最後非常滿足的回東涌打邊爐!!

雪天使*
昂坪市集消費滿$100起, 可以入玩10分鐘 (約)

戶外溜冰場*
昂坪市集消費滿$100起, 可以入玩10分鐘 (約)

飄雪聖誕 @ 昂坪市集
日期:2018年12月1日至2019年1月1日
星期一至星期五飄雪時間:
11:30am; 12:45pm; 2:30pm; 4:00pm (4節)
週末及公眾假期飄雪時間:
11:30am; 12:45pm; 2:30pm; 3:30pm; 4:30pm (5節)



大仁生活facebook






沒有留言:

張貼留言