網頁

2018年11月15日 星期四

【天神村馬戲團】小雲小吉一齊過聖誕 @ 4場見面會

有沒有發現, 小雲,小吉,牛奶糖, 每隔一年左右, 又會返來香港同我們見面...上次帶龍球齊齊玩, 今次就帶同珍寶珠來過聖誕.


至於...為何是珍寶珠, 聖誕節跟珍寶珠有何關聯, 點解牛奶糖不可以手執珍寶珠呢? 我全部也沒有答案, 我只知小雲, 小吉嚟啦!!


今次天神村老友記包括: 小雲、小吉、傻瓜超人、粉紅屎屎、草菇妹妹...合力組成馬戲團是也.


酸梅干超人:「正呀!! 終於可以避開小雲同牛奶糖嘅攻擊啦...哈哈哈」


小吉單人匹馬出場, 變身歡樂砲彈...真的是開心的轟炸?? 另一隻小吉去了那裡呢??


刀鋸美人就聽過, 刀鋸草菇還是第一次聽...不過, 草菇今日不踏三輪車呢? 而我為甚麼會在刀鋸台上呢?


忽然小雲拖著牛奶糖, 說要挑戰終極電擊大決鬥...機械人就當然不怕電啦.


玩完就與我來一個大合照吧!


合照完小雲帶了我去熱氣球搵 尼克珍大王及他的助手見見面...老老實實, 老問題一則:「究竟尼克珍大王的助手叫咩名呢?」


今次商場消費可換兩款小雲精品:  買滿$800可換小雲USB手指 ; 買滿$100可換IQ博士迷你旅行袋.



如果你也和我一樣喜愛小雲, 其實你也年輕極有限了...想不想與小雲, 牛奶糖抱抱呢?

小雲及牛奶糖4號life@KCC出巡時間表 :
11月24日(六) 3pm – 5pm
12月2日(日) 3pm – 5pm
12月16日(日) 3pm – 5pm
12月22日(六) 3 pm – 5pm



「life@KCC‧IQ博士x 珍寶珠反斗馬戲團」
日期 : 11月16日至2019年1月6日
時間 : 10am – 10pm
地點 : life@KCC 三樓 及 二樓中庭
地址︰葵涌葵昌路72至76號 (葵興港鐵站E出口直達)


大仁生活facebook



沒有留言:

張貼留言