網頁

2018年11月7日 星期三

【免費送文件夾】超巨型充氣布甸狗陪你過聖誕 @ 荃灣 2018

我家有個布甸迷....當SY知道我今日去見布布, 連日來已經不停嚷著說:「帶埋我去啦! 爸爸! 我真係好想好見布布㗎」


可惜, SY要返學, 加上家中有一位怪獸阿太, 唯有我今日努力多影相片, 多影短片回家給可憐的小朋友慢慢欣賞.



今日我跟小豬媽第一時間衝了上商場天台, 因為有16呎充氣大布甸狗在等我們.


老老實實, 如果我們不是在行人天橋見到巨型布布個頭, 我想我會去錯另一個商場!! (多謝布布)


天台花園除了有大布布之外, 還有一個靚靚布甸吊飾長廊, 長廊頂掛滿無數布布頭, 好夢幻!!



之後與陽光中的布布玩完遊戲後, 我們便走到L1位置, 布甸的大黃蝸居, 好靚, 好色廊呀!!



布甸狗的蝸居可能已經是我屋企面積的3倍, 單單看他的衣帽間已經較我睡房大得多.


隔離還有接近80隻布甸狗公仔砌成的11呎高聖誕樹, 話時話, 如果每隻布甸狗的公仔也不同造型就更加正了。


在客廳還有布布大梳化, 其實當年我們也真的買個一個給小朋友坐的單位梳化給SY, 不過最終三日後又被打入冷宮是也.


當然還有廚房, 不過最神奇布布的睡房不是在同一層, 而是建設在下一層.


所以, 大家如果想望一望穿睡衣的布布, 便要走落一層了.


探訪完布布之家, 還可以免費玩電擊棒小遊戲, 挑戰將電擊棒穿過布甸狗造型電線, 不過, 勝出與否也沒有禮物的.


如果想獲得免費禮物, 只要下載商場手機App+讚好FB, 就可以即時得到非常鮮艷的布甸文件夾.


如果你在商場消費滿$3000+300會員積分, 就可以換布甸狗暖笠笠抱手枕, 好靚呀! 好想要...


消費滿$1500+300積分, 就可以換布甸狗手挽袋!!


今個聖誕, 我暫時覺得最開心的一個商場, 一定就是這個荃灣布布部屋啦~



「Pompompurin部屋聖誕派對」
日期: 2018年11月9日至2019年1月1日
地點: 荃灣廣場L1、L5及B1樓層
時間: 上午10時半 至 晚上10時


大仁生活facebook

沒有留言:

張貼留言