網頁

2018年11月26日 星期一

【夜空聖誕】愛麗絲夢遊童話天台 13靚靚打卡位 @沙田

每年沙田天台的聖誕燈飾都令我期待, 今年更加以童話愛麗絲做主題, SY:「愛麗絲隻小丑好得人驚!!」



不過, 今次沒有瘋帽子先生的出現, SY你可以放心, 而13個打卡位分別在7樓天台, 及3樓中庭任你打爆張記憶卡.



打卡位1: 旋轉咖啡杯, 今次主力玩錯視效果, 一入大門口便被咖啡杯吸了我們兩父子入奇幻天台了.


打卡位2: 發光蘑菇, 真的只有夜晚過來才會更童話更夢幻.


打卡位3:100呎顛倒光影隧道, 簡直就是瞓身拍照才更覺有跌入時光隧道的感覺.


打卡位4: Mirror Dome仙鏡圓頂屋, SY:「屋頂上面個波波要有燈有音樂先靚㗎喎... (我問:你點知?), 因為愛‧回家睇過囉」


打卡位5: 神秘大嘴貓咪, 我:「你壓住隻貓做乜嘢呢?」, SY:「我幫佢做CPR...1,2,3」(你又唔係跳躍生命線, 做乜鬼CPR呀)


打卡位6: 10呎高巨型紳士貓 ~ SY:「我都好想養返隻大肥貓」


打卡位7:  神秘貓眼水晶球, SY:「E~我記得頂帽係個小丑㗎」(我都話佢唔係度㗎啦)


打卡位8: 流星瀑布屋, 4面都是鏡, 上面掛滿瀑布燈泡, 非常有氣氛, 非常靚!!


打卡位9: 神秘大宅智能魔鏡, AR戴上一頂靚靚的帽來即影即有實體相片是也.



發光玫瑰工作坊 - 12月9、16、23、30日及1月1日, 廣場VIP Club會員憑20分/非會員以電子貨幣消費滿港幣$4,000即可參加.


走過7樓的星光花園, 便可以到3樓的夢幻仙境繼續出發...


打卡位10: 充氣愛麗絲, SY:「嘩!!原來愛麗絲咁肥㗎?」(係喎, 阿絲...無見一排, 肥咗又粗口咗喎)


打卡位11: 愛麗絲復古夢幻房間 - 結合真實與虛幻影像, 真床, 真椅, 真枱, 但就配合短片的效野流水, 十足十睡在森林中的愛麗絲


打卡位12: 仙境幻像單車, SY:「我要踩單車, 爸爸, 你睇, 我踩上面個圈就會轉, 係米有卡通睇㗎?」(應該係嘅, 但應該有方法先睇得更似電影掛)


打卡位13: 淚眼之泉, 這個就似色廊的感覺, 如果你夠高, 可以輕輕掃掃頭頂的掛飾, 懸浮在半空的掛飾可以做出更美的效果.


Alice’s Adventure @ Starlight Garden夢遊奇幻聖誕
日期: 11月27日至1月13日
時間: 中午12時至晚上10時(14/12/18 – 1/1/19逢星期五、六、日及公眾假期延長至晚上11時)
地點: 沙田新城市廣場一期7樓星光花園
內容: 新城市廣場VIP Club會員憑8分即可換領快速通行證(2人同行),快人一步穿越魔鏡奇景。


大仁生活facebook

沒有留言:

張貼留言