網頁

2018年10月5日 星期五

【全部都係蛋黃哥】10米梳乎蛋陪你又玩又食 @ 澳門 南灣湖畔

今個10月, 澳門多了一個新地標, 一個巨型充氣蛋黃哥, 好Hea好得意10米高大大隻坐正新八百伴後面的南灣湖畔海旁邊...嘩!! 好Cute呀!


這個澳門的南灣.雅文湖畔, 我是第一次來, 但原來這就是之前小豬媽建議我帶SY來划艇的地方...而入口就有大大招牌: 《銀娛呈獻:梳乎蛋在澳門》, 當選要即時與招牌合照呀!



10米高的巨型梳乎蛋充氣公仔就在前面, 心想:「如果可以排隊走上浮台, 近距離與蛋黃哥Selfie就好. (當然是不可能的任務啦)


蛋黃哥在現場化身做多個不同造型, 有點心師傅, 又有貢多拉船夫+葡國美人曳搖共對輕舟飄.



又扮杏仁餅, 又扮豬扒包, 真的賣力推銷澳門, 我對祖迪說:「我仲以為真係有蛋黃哥豬扒包, 豬肉乾, 金錢餅添」



祖迪說:「唔係喎, 真係有幾檔蛋黃哥嘢食喎, 你睇...蛋撻($30)啦, 水果牛角酥($35)啦, 奶凍($38)啦, 全部都有蛋黃哥個樣係度」



我:「其實, 我覺得最正係馬介休梳乎蛋香腸($20), 印咗阿哥嗰樣上去, 仲有少少鹹香的肉腸, 幾好食喎」


三檔美食攤位旁邊就是精品部, 會場限定有很多款文件夾、便利貼, 不過我覺得最靚就是那個貢多拉船夫蛋黃哥, 超有愛啦!!


其實, 環保袋都很吸引, 不過, 我買了很多環保袋也不捨得用, 所以今次也是考慮一下比較好.


反而我覺得場內的4個攤位遊戲最令我心動, 因為夠便宜 $20/局$50/4局, 而且玩法簡單又易勝出的呀!


勝出便可以得到蛋黃哥原子筆, 不過即使失敗, 也可以得到安慰獎貼紙一張.


我真的4個遊戲也玩了, 除「竹蒸籠蒸蛋」外, 其餘三個也非常易容贏禮物的...(可能扑走層層疊的咕臣, 我要練習一下先可以畀蛋黃哥平平穩穩坐返係台上面啦)




我建議大家可以下午茶之後來, 因為會場是每日免費開放至晚上9時的, 今日中午來...實在太熱了, 我部手機中途又因過熱, 被迫又要關機...阻著我和蛋黃哥會照是也!!




梳乎蛋在澳門

日期:2018 年 10 月 6 日至 11 月 4 日
時間:星期一至星期四 下午 4 時至 9 時
星期六至星期日 上午 11 時至下午 9 時
地點:澳門南灣雅文湖畔 (免費入場)
*10 米高充氣梳乎蛋展覽時間:每天上午九時至下午九時

大仁生活facebook

沒有留言:

張貼留言