網頁

2018年9月12日 星期三

【靚到爆】3大超夢幻景點!! 光影銀河 + 月球萬花筒 @ 中秋好去處

一年容易又中秋, 除了一家團團圓圓賞月, 食月餅, 當然亦要找一些好去處, 今個中秋太子有靚到不得了夢幻銀河, 讓大家上月球打靚卡.


雖然又浪漫又夢幻的體驗館面積不大, 但內裡再有細分三個不同的景點, 其實15分鐘應該不夠玩就真.

 

「星際歷奇」最浪漫, 最璀璨, 最吸引, 單單串串星光, 就已經令我心花怒放.


SY:「E度好似太空館呀! 有土星, 水星, 火星...」, 我:「真係好多星喎...」, SY:「唔係星呀! 係星球呀! 爸爸」


中間的展館是「3D月光隧道」, 左, 右, 上, 下的霓虹燈會不斷變色, 十足十時光隧道一樣.


不停跳跳跳的SY說:「上面D月亮...原來個個都唔到樣架...我想捉捉捉住佢哋」 (原來, 月亮的變化: 娥眉月、上弦月、盈凸月、滿月、虧凸月、下弦月和殘月....介紹咁詳盡, 真係要諗咗佢先得)


「星際歷奇」是最後一個展館....SY:「嘩!! 個畫面會變架...有馬卡龍, 有燈籠, 有笑笑樣喎」


我:「E個係放大版嘅萬花筒, 以前爸爸細細個就好想買萬花筒嚟玩」, SY:「咁萬花筒有咩玩架? (我: 轉轉轉睇入面變嚟變去囉), 咁我情願玩陀螺喇」(中陀螺毒太深的小朋友)




月球漫遊Moon Walk
日期 : 2018年9月13日 - 26日
時間:12nn-9pm
地點 : 太子西洋菜南街133號號 始創中心大堂
方法 : Fun享卡會員憑500積分或消費滿$50便可2人進入體驗館15分鐘


大仁生活facebook





沒有留言:

張貼留言