網頁

2018年7月6日 星期五

【樹屋下睇圖書】迪士尼6大童話變大晒 @ 九龍灣 小木偶 愛麗絲 小飛象

今個暑假港島區太古有迪士尼Pixar, 九龍灣一樣有迪士尼朋友坐鎮!! 商場有6本經典童話書變大版, 大家可以慢慢Selfie慢慢睇.


主打圖書有:《木偶奇遇記》、《愛麗絲夢遊仙境》、《小飛象》、《小鹿斑比》及二期的《鋼牙與大鼻》.

 

是不是我睇大睇不清楚呢? 我好像找不到《101斑點狗》, 如果大家見到可以告訴我! 謝謝


我想和愛麗絲High Tea, 今次的情景真的可以自己跳入故事內, 變成其中一個主角的.


自己覺得Dumbo是最靚的一頁, 有小火車, 有小老鼠, 迪士尼朋友當然是正正經經的, 所以即使走到Dumbo後面也只見尾巴不見菊花.


小木偶絶對巨型...縱使我不喜歡拍攝直度相片, 也要免為其難影一次, 因為橫向一定不能有合照的機會.


二期主角是《鋼牙與大鼻》, 其實, 黑鼻, 紅鼻我都是記不到誰是Chip? 誰是 Dale ?


在松鼠樹屋下, 我們可以有免費的迪士尼童話書免費任睇...


當中有一本立體書, 如果SY看到一定也會喜歡...立體的愛麗斯, 其實, 我也不敢太大力揭, 看似看容易撕爛喎??


同場還有收藏家的精品展出. 好似Dumbo的收藏較Chip n Dale吸引喎.




朋友V勁愛Dumbo, 她說要買Dumbo手挽袋 $188, Dumbo 地毯 $199...


最最最想買就是咕臣變大毛巾 $238. 聞說這系列是獨家在商場出售的, 其他地方買不到喎...(好彩, 我不是這幾位迪士尼朋友的粉啫)


而全場最吸引我的就是這一大一小的真‧小木偶, 要預定之餘, 小的版本大約要4千多元, 而大的一個更加超過一萬五千...睇一睇好了, 怎有錢買呢!



迪士尼經典角色立體書迎仲夏
日期:2018年月7月8日(星期日)至9月2日(星期日)
時間:12:00nn – 10:00pm
地點:九龍灣德福廣場一期中央展場及二期中庭


沒有留言:

張貼留言