網頁

2018年7月15日 星期日

【5萬彩燈的浪漫】沙灘上的海の灯祭2018 ~ 超靚 @ 台場

第一次夏天走到台場, 因為想參加海の灯祭2018. 今次因為朋友祖迪介紹入住品川SeaSide的酒店, 在酒店過台場也只是2個站, 沒有不去的理由啦!


吹住海風的30高溫, 原來還可以有微微涼意! 果然日本連天氣也好過人呢!

 

其實, 連續2天的日本海洋節 (海の灯祭), 東京灣台場沙灘上會放置超過5萬個彩色紙燈, 而且各紙燈也是排成不同圖案...


我們首先在沙灘上面看全景圖....我:「嘩...原來全個沙灘舖滿晒圖形架」


SY:「係呀! 好多人, 仲有好多心心」, 其實, 除了心圖案, 還有風鈴, 雨傘, 草菇等等


阿太:「我落去聽歌, 你哋慢慢影」, 我覺得如果現場沒有了演唱, 氣氛一定沒有現在的的吸引.
聽歌完畢後, 其實SY已經想飛撲到沙灘, 我說:「慢慢行呀! 夜麻麻,  你同媽媽係個裡頭一齊影張合照先啦」


SY:「爸爸, 你影完我想去海邊睇水....(我哋無鞋畀你換喎), 我唔會整濕嘅」



結果這位小朋友真的變了看海的小孩, 每當我大叫:「影相啦」, 他便由海邊走來, 影畢又繼續當看海童...心想:「乜日本個海咁好睇咩?」


影罷杯緣子的阿太:「我都想去掂下東京灣D水呀!」


彩虹橋下點點燈火舖滿沙灘, 不知是不是仁在日本, 覺得今晚特別美好, 最後更加有日本少女親切的走來問我要不要幫手影家庭照, 所以又是那句: 日本真係乜都好!! 海燈祭好靚, 真的不願回酒店呀!

海の灯まつり2018
日期:2018年7月15日(日) - 7月16日(一)
時間:18:30至22:00
地點:台場海濱公園海灘台場
交通:新橋「台場海濱公園站」步行3分鐘
           Rinkai“東京電訊港站”步行7分鐘


大仁生活facebook

沒有留言:

張貼留言