網頁

2018年5月9日 星期三

【5月8日生日會】永遠9歲!! 小丸子生日快樂

去年9月9日野口同學生日會之後, 我一直就在等小丸子的生日. 終於前日5月8日, 我們就齊齊為小丸會慶祝生日啦.



今日黃埔辦生日會的小丸子一身「去飲Look」跟大家見面, 會不會過份成熟呢?



不過, 9歲小女孩應該也是愛扮老誠的...朋友Erie說:「我讀書時睇小丸子係讀三年班, 今時今日佢又係讀三年班」


主持王友良問大家:「你知唔知小丸子幾多歲生日呀? (不同的答案傳來: 8歲, 9歲, 10歲, 幾十歲)」


王友良答:「小丸子永遠都係讀三年班, 永遠都係9歲」


生日會有遊戲玩, 例如有獎問答遊戲...小丸子住在日本那裡呢? (清水市) ; 小玉爸爸嗜好是甚麼? (影相) ; 誰是香港為小丸子配音員呢? (鄭麗麗)


之後還有Bingo玩, 可惜我們也落空.


而最開心便是可以齊齊與小丸子齊齊唱生日歌, SY:「其實, 我都想同小丸子一齊切蛋糕」


我:「點解無人分個生日蛋糕畀大家食呢?」, SY:「個蛋糕一定係假嘅, 無理由放咁耐都得啦」(咁又係)


最後, 我們跟壽星女再合照, 完美的一晚又要再等一年先可以再同小丸子慶祝生日...明年小丸子又會扮成怎樣跟我們玩呢?



仁生活facebook

沒有留言:

張貼留言