網頁

2017年11月27日 星期一

【一齊跳啦!!】賤萌熊聖誕陪你勁舞72場

3個星期前, 朋友Nancy說:「荷里活聖誕有賤萌熊喎!!」; 我:「賤熊 ? 電影咸咸濕濕嗰隻Ted? 我無乜興趣喎」


Nancy答:「唔係呀!日本白色跳舞熊, 會跳囧舞, 會打PatPat呢!」

我:「嘩! Betakkuma...核核突突, 網上好多人跳騎里舞嗰隻熊...我鍾意呀!! 愈核突我愈鍾意, 一齊去啦」


今日一走到商場, 已經發現賤萌熊軍團已經佔領荷里活, 10大賤萌熊兄弟齊齊整整列隊在台中心, 其實他們的樣衰衰又十分可愛喎.


台的右手邊有「賤萌熊合拍賀卡站」, 三款4R相片款式任你揀, 我選擇了拍攝2次的紅色相框.


說時遲那時快, 2隻真‧賤萌熊鬼鬼馬馬的走出來...鬥賤鬥萌鬥勁舞的表演時間....全場氣氛即時高漲.


網上看過賤萌熊拍杜如風、豪Dee、尹光及 家燕媽媽跳過賤萌舞, 我已經蠢蠢欲動....


但先由真‧賤萌熊跟著「賤萌舞Battle影片區」中的熊 決戰一次, Video會電郵給挑戰者...但賤萌熊你應該沒有E-Mail 啦!


之後就到我跟Edward 及真‧賤萌熊齊齊Battle, 嘩!! 很久沒有如此瘋狂的出一身汗...賤萌熊實在太精彩啦!!


原來, 真‧賤萌熊 12月會出場72次, 教大家跳賤萌舞喎...(只要場內即日消費$200就有機會啦)


同場還有Pop-Up Store, 店員推介兩大超限定賤萌產品, 分別為Q版賤萌熊公仔(小$120/大$380)


與及超限定熊抱大攬枕 $320, 我問:「點解係超限定呢?」, 她答:「因為真係好少貨囉」



而今次我反而對不是限定的賤萌眼罩$60及 萌身掛飾 $60有興趣...因為戴著眼罩, 仁叔叔應該會順眼得多啦!!




香港限定賤萌熊「見面會」
(費用全免) 
日期:2017年12月2-3、9-10、16-17及21-26日
時間:下午4時至7時 

賤萌熊親自教跳「賤萌舞」
(商場即日消費$200) 
日期:2017年12月2-3、9-10、16-17及21-26日 
時間:下午12時半、1時、1時半、2時、2時半、3時 

互動賤萌舞Battle「影片區」
(商場即日消費$100) 
日期:2017年12月2-3、9-10、16-17及21-26日 
時間:下午 1時 至 7時 

賤萌熊舞動爆笑聖誕 
日期: 2017年11月29日 - 2018年1月1日 
地點: 鑽石山荷里活廣場





大仁生活facebook

沒有留言:

張貼留言