網頁

2017年11月6日 星期一

【變身龍珠】幫海綿寶寶沖涼 必換24吋限定喼

其實, 我不是海綿寶寶粉...所以, 我周圍問人: 「 Patrick係邊個?  隻蟹係咩? (老闆 Mr. Krabs),  E隻章魚咁攪笑!! (Squidward)」


對於一個Mascot控來說, 沒有真人海綿寶寶的出現, 沒有機會集郵, 可能就是今商場的扣分理由.

至於5 米高的摩天輪震撼與否, 如果可以再加多一點互動元素就會更好啦.


即是例如消費滿 $300 就可玩捉水母遊戲, 捉到一定數量就有禮物, 大家可以放心, 非常易捉!!


6.5 米高的大菠蘿, 內裡是「光感.動樂」遊戲區, 這是是免費遊戲, 大家只要「讚好」新港城 Facebook, 便可以排隊彈結他, 打鼓, 或者幫海綿寶寶沖涼呀!


免費幫你打印 IG 相片, 這毎即影即印服務同樣免費, 而且不用1分鐘Print出來的更加是貼紙相呀!


最特別就是有機會被工作人員揀選, 成為2800份之一, 將你的貼紙相貼上馬賽克牆上....最終就會成為海綿寶寶及他的一位老友記的模樣...


(其實, 如此的粉紅色, 一看便知神秘朋友是誰啦) PS: 點解Patrick及海綿寶寶會化身成龍珠魔人布歐呢?


而全場我最最最想換領的, 絶對是Q 版海綿寶寶 24 吋行李箱喼.


吸引的原因, 只要即日電子消費滿 $1,500 或以上(3 張不同商戶發票), 就可以免費得到, 超想換....



即日電子消費滿 HK$1,000 或以上(2 張不同商戶發票):可獲 Q 版海綿寶寶二合一旅行頸枕


海綿寶寶聖誕深海之旅 :
日期:2017 年 11 月 5 日至 2018 年 1 月 2 日
時間:10am 至 10pm
地點:馬鞍山新港城中心 L2 天幕廣場



大仁生活facebook

沒有留言:

張貼留言