網頁

2017年11月13日 星期一

【長龍芋圓糖水店】街坊價足料又大粒 @ 2小時賣晒

地膽祖迪2個星期推介:「紅磡開咗間外賣芋圓糖水舖, 6點開門, 8點就賣晒, 足料又大粒, 超抵食」



地膽都要買數次才食得, 有祖迪推薦, 一定不會失望, 於是上星期便相約依莉一行6人去食芋圓仙草凍.

我們16:45經過差館里, 本來只是預覽, 誰知糖水店已開, 祖迪問:「今日咁早開嘅?」


負責人答:「因為早咗預備, 所以可以早D賣...」嘩! 沒有人龍, 即買即買.


阿太:「芋圓, 地瓜圓真係好似個5毫子咁大粒喎」


SY:「好煙韌, 好好食, 連D湯水都好好飲呀! 祖迪哥哥你真係無介紹錯」


祖迪:「$25蚊咁大碗, 足料到食完都真係會好飽, 係咪好抵呢?」


我:「真係深水埗, 太子, 旺角食開, 雖然都係差唔多價錢, 但一定無佢哋咁多料, 同芋圓, 地瓜圓無咁巨型, 無咁好咬口...」


當我們正沉醉著超抵的糖水之時...SY問:「姐姐同媽媽呢?」


原來, 她們已經潛入了人龍中, 想再買多一碗有涼粉的喎...我:「不出10分鐘...條人龍就走咗出嚟啦...」


SY:「我哋今日真係Lucky, 唔駛排隊」(係囉...好彩早嚟咋)


萬華糖水店
紅磡差館里17號聚賢大廈2C地下
開放時間: 6pm-11:30pm
(一般約2小時售完)


大仁生活facebook

沒有留言:

張貼留言