網頁

2017年10月20日 星期五

【限量500套】自創慈善聖誕波~掛足銅鑼灣40日

又到聖誕! 又到聖誕! 大家又可以一邊做慈事, 一邊自創過一個浪漫聖誕節啦!!


每年希慎都會有聖誕波波的參與, 今年更加可以給大家創作自己專屬的聖誕波波, 而波波更加會高高懸掛在銅鑼灣上空40日.

即日起到商場網站, 便可以捐款設計傳逹心意的波波, 最多可寫12個英文字母. (如果可以寫中文就仲好啦)


每完成一次設計程序, 大會便會自動為你打造一大一細聖誕波. 細的波(直徑15厘米)可以於12月中自行領取回家.


大的(直徑40厘米)會由你選擇位置, 由11月24日開始懸掛在銅鑼灣上空直至2018年1月2日.


大波及細波也有亮燈裝置呀!! 我對Edward說:「雖然做善事, 但我覺得揀$300掛係希慎4樓空中花園都幾好吖...靜靜地!!」




「愛心聖誕燈球」

包一大一細聖誕波(直徑40厘米及15厘米)
大波由2017年11月24日懸掛至2018年1月2日
地點:
捐款$300(懸掛在利舞臺、希慎廣場地下或4樓空中花園)
捐款$1000 (懸掛於希慎廣場1樓中庭或利園一期)
細波約12月中專人通知可自行領取回家
收益將撥捐伸手助人協會

預訂網址: http://bit.ly/2xSynht


大仁生活facebook

沒有留言:

張貼留言