網頁

2017年7月30日 星期日

【無敵全海景】2日1夜嘆世界 @ 原來數碼港咁正

SY放暑假, 因為自己沒有假期, 又沒有錢, 唯有帶囝囝到遠離市區的地方, (香港南區), 扮出埠渡假吧!


但我沒有想過, 原來數碼港都有一間如此舒適的酒店, 單單我們一推門入房間, 便已經:「嘩嘩聲!!」

阿太:「嘩...我終於可以同楊千嬅望住同一個海景啦...一晚咁多」


SY:「爸爸, E度咁得意喎, 有車仔, 仲有個跳飛機添」, 我:「係呀! 仲可以加多一張小童床架, 真係夠晒大」


參觀完房間, 我們便急不及待的走到4樓的空中游泳池, 阿太:「望住出面又山又海, 真係幾Relax喎!」



SY:「爸爸, 媽媽, 你哋過嚟E個暴~暴~暴~圈圈睇下...(E個應該係SPA嚟)...佢震震震我個PatPat...哈哈」


結果, 阿太有阿太影杯緣子, 我有我影Bearbrick, 囝有囝玩水...舒舒服服又玩了60分鐘. 真的有點不捨得走.


不過, SY說:「爸爸, 我要快D換衫啦, 因為我想去揸車, 同玩搖控車」


因為套房送了三張遊戲卷給我們, 如果6pm – 9:30pm 進入, 可以無限任玩, 所以有人很心急要放棄游水.


Play Fun Zone 可以給小朋友駕駛電動車, 但SY玩了5次也是揀電單車, 他說:「大車行得好慢呀!」


而工作人員也很好人...因為聽到我們說Mario Kart, 竟然即時以手機播放Mario Kart音樂給SY一邊玩車一邊聽...(笑)


同場還有跳彈床, 三款不同的彈床, 障礙賽的當然最吸引, SY:「爸爸, 你都上嚟玩啦...」


我:「大人點玩呀...壓爆咗張彈床就弊家伙」


之後, 便是玩搖控車, 車場也不馬虎, 很大...SY:「不過太多彎, 好似好難玩」


工作人員:「我畀你練習一個圈, 之後你就同爸爸比賽啦」


最後, 我竟然龜兔賽跑的後來居上, 我:「Yeah!! 我贏咗...」, 工作人員:「咁爸爸可以得到一部車仔」(Yeah!!)


當然, 太舒適的環境, 睡也睡得非常之好, 當晚絶對是健康甜睡8小時...


第二朝又可以繼續食, 繼續玩... 首要任務當然是進攻自助早餐.


SY:「嘩! E度有綠色益力多喎!!」我:「我就鍾意有松子食...真係發逹」


不過, 如果可以早餐時間再廷遲半小時完就更加好...阿太:「10點都差唔多啦, 你估個個好似你咁瞓到咁晏咩」


周末渡假, 可以輕輕鬆, 可以Hea, 可以慢活真的很享受, 年紀大已經不可能再趕頭趕命的左撲右撲.


吃過午餐就是酒店提供的小朋友做大廚環節, 今日有真‧大廚Star哥哥教SY做三文魚扮吞拿魚沙律.


其實, 無飯家庭最怕就是上甚麼Cooking Class, 因為次次定必教小朋友製作Cup Cake, 曲奇餅, 非常行貨.


今次竟然教SY最愛吃的煙三文魚沙律, 所以非常期待...


大廚Star哥哥又細心, 又攪笑, 就連「酸妹妹」的Capers也騙行SY一口放入口試食...SY:「唔得..唔得...好酸好酸」


原來煙三文魚蓉裝份成吞拿魚又真的很神似, 最後更加上有機椰菜花, 及伴碟, 還有略鹹的「甜筒」就成為了我們的下午茶.



Yeah!! 雖然那個周末間中有大雨, 但很好彩沒有影響我們的戶外環節, 充實又開心的2日1夜...完全沒有想過數碼港可以玩得如此開心....正!


暑期親子住宿 $1,438起
(可另加$400升級全海景套房)
包括:
自助早餐 (2大1小)
Play Fun Zone套票 @ Cyberport (6pm – 9:30pm 任玩)


數碼港艾美酒店
地址: 數碼港路 100 號
電話: 2980 7788



大仁生活facebook

沒有留言:

張貼留言