網頁

2017年5月29日 星期一

【分豬初體驗】$88半隻乳豬自己剪~剪~剪

今晚走到深水埗酒樓家庭聚會, SY:「爸爸...酒樓你都要影? , :「跟我嚟啦, 有好嘢玩就要影啦」


SY:「點解今晚我哋要咁早食飯呢?, 其實真的破天荒, 因為6時便吃晚飯, 我答:「因為爸爸想食乳豬, E度話無得訂, 又話限量, 我驚賣晒, 所以早D嚟囉」


女店員:「係呀! D叫就包保一定有..., 男店員:「我哋每晚有大約40, 點會咁快賣晒吖」女店員:「賣晒就賣晒架啦, 好難講囉」(其實, 佢哋唔知係米不和呢?)


因為要有9人才可以點全隻乳豬, 我們只有7, 唯有要半隻...SY:「爸爸...乳豬有咩特別啫?


除了特別便直(平日)半隻$88, 對面的酒樓半隻也要$218. 而且, 最賣點便是可以自己乳豬自己剪.


SY:「好玩呀! 我要剪, 我要剪」上枱的乳豬真的熱辣辣, 而且燒得非常香噴噴!!


每枱附有一張剪乳豬教學...我對小朋友說:「說明書講...第一步:沿豬耳背將豬頭與豬身分開」


SY:「說明書寫豬頭係鴻運當頭, 要帶返屋企?, :「佢硬係咁講啦, 無人食, 佢又要想留咁多垃圾係度要清理吖麻」


第二步: 沿豬頸剪向豬尾, 將豬垂直分開... SY:「中間好難剪, 有一舊骨, 爸爸你嚟啦」


第三步:將豬身剪成約一吋的細段,即可進食, 當我們一邊剪, 一邊傳來陣陣燒豬的肉香, 我也忍不住偷吃了一口.


SY說要獨自剪一邊...結果, 他真的可以很專心的完成1/4隻豬, 看來他也覺得剪乳豬遊戲很不錯喎!



:「自己剪特別好食....同埋偷食都一定係特別好食嘅」, 見我偷食, SY又跟我吃了一口說:D皮真係脆岳岳, 好好食」


家母:「估唔到E間酒樓都幾多人食喎..., :「米係囉...總知頭先叫乳豬嗰陣叫埋個冬瓜盅啦...7點咁鬼早就無晒」 


龍寶酒家
地址: 深水埗元洲街280-288 號地下
電話: 2626 0808
六位起只叫半隻,九位起才可叫全隻
平日: ($88/半隻 $168/隻) 假日: ($113/半隻 $218/隻)


大仁生活facebook



沒有留言:

張貼留言