網頁

2017年5月22日 星期一

【會跳舞燉蛋白】50年心機~又香又滑@撐元朗小店

支持小店一向是我的最愛, 所以得知元朗有街坊燉蛋店, 因為正式取得食物牌照重開, 當然要第一時間去試食吧!



其實, 沒有想過連續兩日走來元朗, (昨日剛剛走到馬田路吃北海道雙重口感燒布甸), 不過, 為了食好東西...當然值得啦.


其實, 鳳攸東, , 北街我也不陌生, 因為附近真的有太多美食...

而小店原來就是元朗站F出口, 穿過形點及行人天橋, 到馬路便會發現蘇老闆放置的溫馨提示路排, 直行第8個舖位便是燉蛋店.



昨晚8時到逹, 門口己貼出截單告示, 冒昧的走入內查詢, 蘇生笑笑口答:「唔好意思, 因為多謝太多人支持, 你唔介意聽日嚟再食嗎? 你係米街坊?



我答是旺角過來的...蘇生親切的說:「我要做完所有Order先可以整到, 10點你再嚟好唔好」(..有得食就得...)


於是我們便吃過晚飯, 930分又走到店內...我說:「你唔介意我早少少返嚟等吧?


蘇生還客氣的不介意我走入廚房偷師...他仔細的在將燉蛋白表面的泡泡篩走, 他說:「一定要撇走D, 唔係D燉蛋會老會皺皮」



望著聚精匯神的蘇生, 我又八卦問:「你學咗做燉蛋好耐啦?



蘇生:「本來就係跟我媽媽學, 自己整畀自己食就已經50, 之前退休又想睇吓有冇人欣賞, 點解街坊又好畀面, 但因為之前搞唔掂個食牌, 所以上年就無做囉」


廚房有兩個大爐, 每個爐大約可燉出45, 當蘇生將完成的燉蛋拿出來, 一打開...我忍不住大叫:「嘩!香得咁緊要嘅??



這應該就是50年的功力...落足心機的燉蛋白, 蘇生不停震動膠碗說:「過老就唔會跳到舞, 未熟又震佢幾下就會出水...騰騰震可以不停跳到舞就係最靚啦」(! 今晚又學到嘢喇)



阿太問:「除咗燉蛋白, 你哋仲有咩甜品呢?」蘇生斬釘截鐵:「得一樣, 無其他, 就係想做好E一樣」(果然夠專業, 絶對信心表現! !)


稀稠得恰到好處, 不太甜又不太淡, 滑滑嘟嘟...就連阿太也說:「好似食緊豆腐花咁」, SY:「咁米即係鮮奶豆腐花?


吃燉蛋白的短短15分鐘, 不停有未有預訂的客人進來, 但可惜蘇生也全部致歉勸退, 蘇生:「真係好多謝大家, 但兩個人4隻手, 真係做唔切, 希望街坊體諒, 唔好介意」



(一定唔會啦...因為大家都撐有心有熱誠的小店美食呀!)


蘇記流心燉蛋專門店
每碗 $30
地址:元朗鳳攸東街9號好順意大廈地下15號舖
電話:9072 9135
時間:3:30pm-10:30pm (建議先電話預留)


大仁生活facebook

沒有留言:

張貼留言