網頁

2017年4月23日 星期日

【睇天做人影日落??】去下白泥的6個小貼士 @ 鴨仔坑士多

「睇日落梗係去下白泥啦!」好幾位朋友都是如此說...朋友E又教路:「你去(提示1)元朗泰豐街, 33號小巴, 30分鐘左右, 你見到「鴨仔坑士多」個牌就落車...



朋友A:「駛乜吖...到時人人都係嗰度落, 你跟住最多人落車嗰度就實啱」, 不過, 今次我們在銀座輕鐵站坐的士入, SY:「坐的士米好貴?


我答:「坐33號小巴, 三個都要$33, E家都係$65, 都唔錯啦」, 魚子媽說:(提示2)「效外踏青一定要睇天做人」, 但對於一向都是商場仁的我來說, 出門不看天, 今日便中伏了.



12度的周末, 白矇矇的天色, 就連鴨仔坑也水盡鵝飛, 負責人說:「今日, 我哋得返燒賣同公仔麵...



(點解無人嘅?), 負責人:「今日咁嘅天, 梗係無人啦, 上星期好天, 睇到日落, E度千幾二千人架 」(提示3) (正常太多人, 可能想休息, 進食也沒有枱凳)



鴨仔坑士多
地點: 元朗下白泥稔灣路283A 時間: 星期一至日
電話: 98043042

交通: 元朗泰豐街乘搭33號小巴 (約30分鐘~見鴨仔坑士多大廣告牌落車)(http://www.16seats.net/chi/gmb/gn_33.html)



大仁生活facebook

沒有留言:

張貼留言