網頁

2017年3月5日 星期日

【長洲賞櫻情報】3月中~櫻花更璀璨 @ 關公忠義亭


事隔2, 今日我們又去長洲賞櫻, 朋友依莉說:「好似未係開得晒喎?


其實, 我們可以透過一個很實用的專頁:「長洲櫻花情報」, 便可得知每日「關公忠義亭」櫻花盛開情況.


的確今日的花還未到達最燦爛的時份, 但我就是想向各位預告, 三月中過來長洲便可以拍攝得到本年度最繽紛, 最璀璨的櫻花.



長洲的櫻花就在關公忠義亭前, 一出碼頭便往右行, 當見到藍色的建築物便左轉昇昌里, 一直行第二個街口「大新後街」是也.



當一直行約5分鐘, 便會發現有一間報紙攤位, 轉左便是學校路, 只要一直走, 再步行110級樓梯便可到達.



全程也只不過15分鐘, 雖然有樓梯, 個自己覺得比較另一條「警察徑」有暗斜, 這條路易走一點.



甫一抵達, 現場已經有一班攝影發燒友圍著5分盛開的櫻花不停捕捉最動人的時刻.



SY:「嘩! 爸爸...咁多叔叔, 姨姨同你一樣過嚟影櫻花喎...(:你唔影咩?), 我唔得閒呀, 我要同媽媽玩捉依欣」



真好...我可以獨自一人樂在其中, 偷聽一下在旁的高手門如何拍攝最美的台灣品種的櫻花.



玩捉依欣玩到氣來氣喘的阿太:「人哋個個都SET晒腳架, 支鏡頭又手臂咁長, 你咁偷師吖」



說時遲, 那時快, 她又走了上石階上, 手持杯緣子快快的與櫻花合照...遠處SY大叫:「媽媽...你影相定捉依欣呀?



今年櫻花算開得較遲, 往年2月尾已經鮮紅的櫻花已經舖滿整棵樹, 所以, 估計3, 大家可以拍攝得到的櫻花, 會更紅, 更大, 更盛放



關公忠義亭
地點:長洲山頂道 1 號


大仁生活facebook

沒有留言:

張貼留言