網頁

2017年2月23日 星期四

【限定賣7日】沖繩之寶~黑糖馬拉糕

話說昨晚因為有小朋友要食芝士蛋撻, 於是我們又專程走到SOGO地庫, 正當買罷蛋撻之後, 竟然聞得陣陣麵包的香味!!



原來, 有一個7日限定的沖繩黑糖糕推銷攤位...一位日本師傅不停在蒸籠上端出熱騰騰的蛋糕!!


SY:「嘩! 好香喎」,工作人說接口:「新鮮蒸好架, 今日最後一籠啦, 唔買就要等到聽日, 黑糖味好香嘅」



:「個樣好似硬掘掘嘅?, 工作人員:「蛋糕蒸出嚟架, 軟腍腍, 好好食就真」


於是我便買了一個即食, SY:「嘩! 真係黑糖嚟喎, 好鬆軟喎, 真係唔硬架」



我一邊吃一邊說:「我最初以為係曲奇餅, E家睇嚟...其實即係我哋嘅馬拉糕囉, 係甜甜地嘅馬拉糕...比馬拉糕濕D, D, 口感豐富D


吃完我又走回攤位八掛一番...:「真係幾好食喎, 不過一個黑糖糕, 兩個人食, 咁鬼飽嘅」, 女店員:「硬係啦...麵粉嚟架喎」



店員續說:「你買一包調配嘅麵粉返去自己整仲抵呀! $75一包, 你用300CC, 就可以做到15-20, 抵過你現成買$25一個」(可惜我淨係識煮公仔麵架咋, 蒸包? 我屋企都無煲)


原來, 這個黑糖糕是沖繩特產, 二十年前由具志堅先生創製出來, 已經成為沖繩日常街頭小食甜品.



具志堅先生:「黑糖糕無蛋, 無牛油, 無大豆, 只係蒸, 好健康呀!(所以, 我一早話係馬拉糕都啱咗一半啦)


PS:黑糖糕只推銷至228, 之後具志堅先生便回沖繩...阿太:「你哋兩仔爺去食黑糖糕都唔買畀我食?


我答:「真係現場熱辣辣先好食, 一係我聽日去買$75黑糖糕粉你自己蒸, 不過, 我哋要買多個煲喎」




2月22日-28日 @ 銅鑼灣Sogo
沖繩具志堅商店
黑糖馬拉糕 $25
自製粉包 $75 (約可製15-20個)



大仁生活facebook

沒有留言:

張貼留言