網頁

2016年12月30日 星期五

【回顧‧總結】2016年 ‧ 我最喜愛自己的十大網誌 ~#食買玩

一霎眼, 一年又過去, 2016年我一共寫了361篇網誌, 朋友P:「不如你整返個『2016年我最喜愛的十大網誌』, 咁你年尾米可以休息一天囉」, :「係喎」


於是, 就產生了今篇2016年最後的一篇博文...不過, 原來重新篩選十篇網誌出來, 更花時間呀! 老友...


【中醫館食糖水】溫暖牌糖水胡太好手勢, ! 特色仙草百配 ($20), 芋圓、地瓜圓、西米、珍珠、仙草、紅綠豆、薏米、白玉湯圓仔份量滿到瀉.足料又抵食@康瑞涼茶


【隱世餃子王】觀塘工廈食日本赤豕餃子好食到叫救命! 徐師傅好好人, 徐太煮餃子技術一流食過徐師傅餃子「返唔到轉頭」


 【田園遊樂場】$80任玩!介紹完真係有好多人去玩先係最開心 @ 假日農場 (剛剛好一年唔知有冇加價呢?)


 【爆肥美】 $78 親子丼 ! 抵食過灣仔築地更加肥美,  舖頭細細但超鮮超好食 @ 元朗「丼家」超級正!!


【真‧隱世秘道~】多謝魚子媽帶埋我同SY去尋找了鬧市中的海角7,  每人十蚊出海, 3分鐘坐去避風塘睇日落!! 原來人生可以如此美好.

【臭味拜拜】多謝舅仔教路原來Starbucks可以免費攞咖啡渣之後自己做除臭吸味包包零難度! 7個月後的今天依然繼續用.

【葵芳誠意小店】如果不是有網友報料,  我根本不會知道蘇折對面有如此超值串燒,  地道海南雞飯,  雞滑又嫩連飲品只售$30,  Magic @Magic


【平到《黐線》!!$88 任添任食  嫩雞煲打邊爐真的不用再介紹!!最近連火鍋配料都變任食添....添哥無得頂@林洪記

街市食正宗日本料理】真‧日本人主理平‧正‧夠地道, 澳洲和牛$88(100g) , 點燒鯖魚定食($68)...日本的味道. 唯一缺點「和宜合道熟食市場」沒有冷氣...冬天去無問題啦!!@「満足食堂」絶對沒有改錯名.


 【街坊小店‧食正嘢】大窩口絶對是美食大本營..12年街坊麵包店, $4!!超靚花花紫薯撻好食又足料老闆娘王太又笑容滿面非常好人@貝嘉餅屋


 其實本來十篇網誌中一定會有...【荃灣驚喜】良心小食部~真‧必食三寶 @ 鮑記大食部可惜兩個月前鮑記已經結業期待著這小店有機會另覓更佳位置重開.


大仁生活facebook

沒有留言:

張貼留言