網頁

2016年12月8日 星期四

【今年可以好慳】$147 銅鑼灣歎聖誕大餐

平安夜, 聖誕節一定不能食西餐, 因為「聖誕餐‧貴到喊」. 不過, 今日竟然給我發現抵嘆的東西.

銅鑼灣都可以有街坊價錢食聖誕大餐, 6個朋友齊齊聖誕倒數, $798 4道主菜 (134), 每人加一之後也不用$147. CWB 聖誕夜簡直超值! 



未食大餐先興奮, 因為有我最愛杏仁糊冰粒咖啡...不得了, 熱辣辣的杏仁茶, 手功磨至起沙, 我有一刻懷疑我媽媽就在這裡兼職. 因為和屋企的味道是一樣喎.


將熱燙的杏仁茶注入咖啡冰粒中, 看在冰粒在決堤, 超滿足, 而且這杯凍咖啡可以愈飲愈濃, 超乎平常...(不過, 我更愛齋飲杏仁茶)



「蜜糖香草燒春雞」巴西春雞可能乖乖坐在雞籠看得足球多, 少跑步關係, 肉又很有彈性吧!


我最愛蜜糖烤焗味道, 肉質似十足幼稚園小朋友一樣滑滑嫩...其實很多肉「鞋」如我的, 也被人叫春雞...真的叫救命!!


「紅酒燴牛面肉意粉」, 本來我對牛面脥也不是太大反應, 但當知道面脥含豐富骨膠原, ! 不得了...食食食食!!



可能經過慢煮10小時, 真的無牙婆也不用擔心, 肉質放入口即化...希望有更多骨膠原化入我體內就好啦.


「炸雞拼盤配粟米脆片」-炸雞槌, 雞肉粒, 記得分清那一碟是香辣醬, 那一碟是茄汁, 因為一模一樣我也吃錯了一次.


「煙三文魚薄餅」配兩款芝士合併而成, 只要你一拿起肥美的煙三文魚, 就見到活生生的芝士跟你打招呼.


一定要加檸檬, 帶出煙三文魚的鮮, 再配Pizza的甜甜鹹鹹, 如果是厚批的話, 一定更加無敵.



好戲在後頭...「聖誕老人朱古力蛋糕杯」, 那個震震震的士多啤梨聖誕老人一出, 包你一定笑.



三層享受, 朱古力蛋糕舖面, 大量士多啤梨粒, 中間隱藏了冷凍雲呢拿雪糕! ...層次感煞過喜出望外. Surprise!!


「Sweet & Juicy Christmas」滋味聖誕套餐
6人聖誕大餐 $798 (每人有沙律, 有湯, 有特飲)
浪漫2人聖誕套餐 $298 (每人有沙律, 有湯, 有特飲)


供應日期:2016年12月15日至2017年1月2日
供應時段:晚上6時至10時



滿記旗艦店 HONEYMOON DESSERT de avenue
地址:銅鑼灣軒尼詩道500號希慎廣場317-319號舖
電話:3580-1697
營業時間:星期一至星期日-上午11時至晚上11時
座位:約80位




大仁生活facebook

沒有留言:

張貼留言