網頁

2016年11月28日 星期一

【平嘢都有正嘢!!】$20唔駛 街坊價蝴蝶酥~邊隻最啱食??

話說上星期在卓悅買了一盒蝴蝶酥給SY, 結果便成為了他每天上學前的必食小甜品.


心血來潮在想:「十幾蚊一盒蝴蝶酥, 竟然唔差喎, 究竟仲有冇其他選擇呢? 等我又嚟一個大比併先得~嘻嘻」


原來超級市場的蝴蝶酥選擇也不少
, SY見我多買兩盒回來:「嘩! 爸爸, 乜蝴蝶酥都畀你搵到3款呀?(我自己也意想不到)



老實說, $20以下的選擇, 當然不能與文華, May, 4重奏相提並論, 但止口痕, 止心癮, 超級市場也有好東西.


日本:源氏★★★



一向崇日的我, 以為源自日本的源氏應該會最好味, 誰知有少少跌眼鏡. Size是最大塊的, 雖然味道不錯, 但略嫌比較硬



SY:「我覺得唔似蝴蝶酥似食曲奇餅」



香港:華園★★★★★



最有酒店格局, 三款中最鬆化, 味道又不會太甜, 細細塊一啖一口, 還有少少牛油味,$14 算公仔麵價錢, 拉麵舖質素.



阿太:「仲駛試咩? 最香就係E個細細片嘅啦!



法國:LU★★



三款之中最差的一個選擇同事K:「點解有一陣奇怪味??後來看到包裝印上一些水果可能是加入了少少水果味吧.


SY:
「軟軟地...(腍得滯?) 係呀!係呀!


今次找來我家三口子, 再加上公司三位同事. 結果, 華園以5票勝出, 而日本源氏則得一票. (可能法國人與亞洲人的口味真的不同, LU暫時排榜尾).



阿太:「上次新年有人送咗盒4重奏蝴蝶酥畀我哋味道真係零舍唔同D喎」:「鬼唔知半島High Tea 好食過大家樂咩價錢都差7倍啦」



日本源氏 $19.5
華園一包 $14.5
法國LU樂趣 $11.8



大仁生活facebook

沒有留言:

張貼留言