網頁

2016年10月3日 星期一

【食咗麥兜落肚】真係一兜豬頭飯 ‧ 限定3個月~ 未有杯緣子換

「麥兜整多兩籠, 大包整多兩籠~唔怕滯」...今晚去食麥兜點心, 因為昨日阿太說:「嘩!! ! 去食麥嘜點心啦, 有得送麥兜杯緣子呀!


於是阿太夜市一開, 立刻去搶位. 之後致電仍在地鐵的我:「無人...根本唔駛等位, 因為杯緣子係11月先開始送, E家係送毛巾咋」


沒有所謂吧麥兜點心很有趣呀. 不過, 今次我揀選2人餐 $282. 附送兩條, 本來要另加$10的麥兜毛巾



不過, 餐廳的麥兜造型食物只有三款, 所以, 下次不選套餐, 散叫好像更化算.




尚點就點.點嘜兜得
活動日期:10月3日-12月31日
尚點(長沙灣店)
地址︰長沙灣元州商場地下G02-02A鋪
營業時間︰12:00-4:30及6:00-11:00(星期一至四)、12:00nn-11:00pm(星期五至日)
電話:2117 0740



大仁生活facebook

沒有留言:

張貼留言