網頁

2016年10月26日 星期三

【免費去‧免費玩】親子市集 + 國際環保展覽 2016

可以一邊玩小朋友認識環保, 而且有車免費接載, 入場免費, 還有大量綠色互動市集...今個星期六 (29/10/2016) 機會來了!



平日不會長途跋涉走入機場博覽館, 不過有免費穿梭巴士, 其中由尖沙咀直達也只是40分鐘, 當去一次親子免費旅行, 十分不錯呀!

今日預覽未有親子市集, 但環保展一樣有很多有趣小玩意....一進入會場就由學界紅人「大嘥鬼」來一個資訊式的互動教學...



有動畫片段、3D攝影區、觸控屏幕、磁石活動學習牆, 一個非常放鬆的活動空間大家可以很Hea的學環保呀~


最好就在市區預先買一些小食, 飲品, 一邊玩一邊噗住食零食. 一定非常寫意. (: 博覽館內的食物售價絶對非一般喔)



「綠色運輸體驗」是今次展覽的重點電動車的充電器發展至吊索式, 原來是最省位置, 因為不用安裝在牆, 及柱的地方.



用家只需用手機, 以藍芽控制充電器上落便可...八卦仁手痕用力一拉充電器, 工作人員搶說:「手機操控就得架喇, 夾硬拉會壞嘅」Sorry!Sorry!


之後又去看另一輛汽車, 不過, 第一眼看到...不禁心裡暗暗叫:「嘩! 咩嚟架? 係米11月玩RedBull送你一對翼嗰D飛機呀?



原來, 這輛是由IVE師生, 2014研發的第4代太陽能車. 2年前出賽澳洲3000Km的太陽能車比賽, 更贏得第四名. ! 名不虛傳呀!


同學:「走3000km等同由香港至蒙古的距離當年第四代得一個位三個輪, 無座墊又焗, 所以六日比賽要用幾位參加者輪流駕駛」



我絶對捱得苦呀! 可否給我坐一坐這輛戰車? SIR即時走出來說:「唔好意思, 因為入面好難坐, 而且部車都要繼續展覽, 所以坐唔到」(失望中)



另一個由IVE師生研發的「魚菜共生系統」老師解釋:「因為入面有生物環可以化魚屎, 咁養魚D水就可以永遠唔駛換水」



! 發逹喎!$700左右一個二合一魚缸, 上面可以種菜種士多啤梨, 下面養魚又一世不用換水, 非常正的物品, 懶人如我最合用.



原來, 今時今日全港已經有約廿個屋邨設有這部秒速碎玻璃樽機第一次發現, 工作人員又遞上一支吉玻璃樽, 我當然不放過機會.


有少少怕手部會同時被碎, 所以快快將玻璃瓶一拍入機口, 「清~~~撐」又響又亮的碎玻璃聲應聲而出, 勁刺激.



工作人員:「我哋之後會再用另一機器進行清潔及篩選, 再分顏後可以加工而成不同的玻璃磁磚」好靚好迷幻喎!



8年前, 我也買過一部「空氣清新機」可惜用了不足1個月, 肉眼看不出成效已經被我打入冷宮, 今日這部無臭氧光解機, 終於有效果可以看得到.



工作人員解釋:「我哋用光譜分解空氣內的細菌, 及臭味」 於是我即時用自己口氣測試...果然一秒細菌燈立即變最高毒素的紅色...


工作人員:「咁用幾分鐘時間畀部機去分解, 之後紅燈就會變返正常」我好想你快點推出迷你手提版, 那我以後不用再不停吃香口膠吧!



轉了另一角, 我發現有一個手提電解富氫水機, 工作人員說:「將水分解出氫, 再抽出氧, 對便秘, 及血糖過高的人士很有幫助」



這部微小的Cawolo應該對阿太, 爸爸媽媽很合用, 不過, 我腸胃一向與馬桶為伴的仁, 可能又未必對我有用呢!



最後, 我又被一個名為「基質酶催生物栽培技術所吸引」,工作人員:「平時種草菇要30, 有咗佢, 十日就種得出相同嘅草菇」



一噸約2千元, 但只可以用一次, 我奇怪為何只可以種草菇呢? 工作人員:「可以改良種菜, 種士多啤梨, 不過草菇值錢D, 有錢都未必即時買到吖麻」(係呀! 今日真係學識好多嘢)





國際環保展覽2016
公眾日: 2016年10月29日 [SAT]
地點: 機場博覽館 Hall 3 & 6
開放時間: 1000 - 1700 
費用全免
大會提供免費穿梭巴士 銅鑼灣/金鐘/紅磡 /尖沙咀/東涌


大仁生活facebook

沒有留言:

張貼留言