網頁

2016年9月6日 星期二

【臭臭鍋~臭唔臭??】無最低消費 $88臭鍋三個人食

朋友阿糖話:「開學前約埋SY食餐, 尖沙咀新開咗間「臭臭鍋」, 我係台灣食過, 好食架, 不過真係好臭」, :「咁正? 臭嘢最啱我, 去去去!


午市$88一個鍋, 猶豫:SY好細食, 會唔會唔抵呢?, 誰知店員回答:「我哋無最低消費, 你或者可以同小朋友Share一個鍋」


! 沒有最低消費, 孤寒我對阿糖:「不如我哋三個人食一個鍋囉」, 糖姐笑咪咪答:「好吖! 唔夠飽先再去第二度食囉」



菜單有10個鍋, 其實我本來想點「芝士牛奶鍋」, 不過話明臭臭鍋, 沒有理由不點主題鍋啦...




大約5分鐘, 臭臭鍋上場...! 沒有想像中的臭, 而且全部上枱時已經熟透, 即使限時90分鐘, 也不成問題...


如果以一人份量臭臭鍋算抵, 臭豆腐、台灣頁丸、米血糕、嗚門卷、大白菜、豬肉片、大腸、豬紅、沙白、鵪鶉蛋、蕃茄、榨菜絲、韮菜、金針菇.


用力嗅嗅火鍋SY:「好臭架? 我覺得似泳池水味啫」我答:「其實...? 台灣臭豆腐原來唔臭嘅?, 雖然浸湯後的豆腐超入味, 慣港式臭豆腐, 還是覺得炸出來的脆皮, 好食一點.


台灣食物一般出名濃味, 所以, 全部一早100%入味才拿上枱, 附送的一碗白飯, 一定不怕太寡了. 我對SY:「原來唔, 可以轉粉絲, (SY:有得轉烏冬就話啫)


這個鍋的味, 不知為何第一時間聯想到東門的酸辣粉味道, (:我己10年沒再上東門)


湯底微微帶酸味可以放了榨菜絲, 不過又有鵪鶉蛋火鍋, 真的未試過喎.


米血糕第一次食, 感覺得很不錯, 煙煙韌韌, 我最初以為是豬紅感覺但混入米, 咬口很有新鮮感.


不過, 這個鍋, 我一點也不能與臭拉上關係, 唯一可能應該就是韮菜吃會口臭吧!


阿糖:「係囉! 上次我去台灣食, 又係叫臭臭鍋, 但真係好臭, 臭到成間舖到好, 我仲以為香港都一樣添, 點知真係唔多臭


每枱也有 豆瓣/沙茶醬/蒜蓉任配搭阿糖:不過, 佢個鍋咁濃味, 都唔駛混啦」


當我們結帳後, 準備去吃雪糕之際, 正正就在門口遇上坤哥, 他問:「好唔好食架?, :「都幾入味喎, 最好係無乜人, 三個人食咗2個鐘一樣無問題」


於是Shopping完的坤哥被我介紹走入店...之前很迷坤哥, 不過剛才又很冷淡呢? :「佢拍完愛‧回家之後都唔毒囉, E家唔鍾意佢Lu...


(都唔係吖, 佢攞住TsumTsum幾毒啦!)


8鍋臭臭鍋
尖沙咀金巴利道77號地舖
2885 7867



大仁生活facebook

沒有留言:

張貼留言