網頁

2016年9月30日 星期五

【捐$20慢慢嘆】台灣10大‧最地道農莊小食

今個周末, 去食最地道台灣農莊小食, 絶對不用坐飛機, 只要去鑽石山「台灣農莊美食節」就可以零距離感受台灣氣氛


10家最人情味農莊, 只要你捐款 $20, 就可以食到最台灣的美食. 同場又有台灣小玩意工作坊, 及夜市遊戲, 有得玩有得食, 有得開心習慣寶島文化, 一流享受!! 



阿里山非一般熱狗
在阿里山經營農場超過20年的鄧師傅:「我們用黑山豬肉, 再配糯米做外皮, 記得一定要加上阿里山Wasabi, 你一定會喜愛」



超入味但不會太鹹的山豬肉腸, 不似我們熱狗一定用麵包包裹, 那糯米煙煙韌韌, 非常綿, 非常正!!


:「原來你哋啲Wasabi清新過日本嘅好多」鄧師傅:「我們的糯米有健脾暖胃功效, 你覺唔覺豬肉腸夠Q? (非常有咬口, 好好食), 你喜歡就好了」


煙煙韌韌小漢堡 
苗粟的Eason讀大學時已經幫手製作「客家小漢堡」, 他說:「小漢堡伴薑黃麵線是我們民宿7道主菜之中, 最受歡迎的」


小漢堡外表似十足糯米糍,再加酥皮, 暖笠笠. 最初我以為這是生煎包, 不過內裡不是肉, 而是艾草. 心諗:「嘩!好好食嘅齋, 忽然健康, 質感好好食, 艾草有點甘, 好有農村Feel


Eason推介:「艾草可以驅寒除濕, 薑黃粉一樣可以行氣血活, 不過如果在曲粟, 我們會加少少香菇湯, 而麵線會熱食更好食」


我也覺得:「係囉, 乾身小漢堡配熱辣辣又濕濕地麵線一定無得輸」


Eason熱情地說:「你下次嚟台灣, 我即場整給你食, 更地道更好食」 (好呀! 好呀!)


醒神養顏柚皮餅+柚子特飲 
宜蘭的儷禎主打柚子, 我問:「台灣飲E個檸檬柚子特飲, 真係整個柚子上嗎?


儷禎搖搖頭:「不會啦, 都是一杯杯, 因為柚子皮我們會用來造餅, 造蛋糕, 這片就是柚皮餅」


我一邊食有機橄欖油柚皮餅, 一邊說:「哦! 我仲以為係曲奇餅, 甘甘地, 幾得意!!」
儷禎:「不過柚皮有精油, 食一片剛剛好, 否則你舌頭會麻麻的, 真的不可以吃兩片」


貪心的仁吃了兩塊, 真的舌頭麻了十分鐘...這就是不聽專家教訓的後果.


檸檬柚子特飲酸中有甜, 好好飲, 儷禎:「柚子有開胃, 潤肺養顏功效」 (: 如果我都日日食, 係米可以變到你咁青春?) 


非常蘋果甜品 
原來南投出名盛產蘋果, 水蜜桃, , 林小姐今次帶來秋香蘋果製成蘋果酥:「我們去年才研發出來, 主要是用來作下午茶」


似十足玫瑰花一樣的蘋果酥, 酥皮夠鬆但味道較淡, 所以咬到中心蘋果時, 就會吃到非常鮮甜.


我問:「會唔會之後用冬季蜜蘋果, 或者水蜜桃做下一款甜品酥呢? 林小姐:「不會啦, 因為一般人都會正正即食, 做甜品就有點浪費」



一次過滿足五個願望 


綠色地瓜, 紅色甜菜根, 白色糯米, 黑色芝麻, 還是就是蔡小姐最愛的黃色的南瓜:「因為南瓜帶少少甜, 跟我們自己釀製的酒釀味道好合襯」


全天然沒有任何餡料的湯丸, 煙韌程度剛剛好, 又不會太難咬, 再夾自家釀製的酒釀及桂圓, 少少刺激, 但非常滿足的味道, 十足十台灣人的熱情一樣, 愈食愈開心.



愛文芒果超香甜

主要種植愛文芒果的李先生, 在台南已經發展了7年有多, 原來台灣人非常愛食芒果冰, 他說:「因為我們會加入芒果乾, 青芒果條, 煉奶等配料, 所以層次豐富得多」


我今日才發現, 原來青芒果條是爽口的, 而愛文芒果乾則腍腍甜甜, 質感截然不同. 可能個人不愛吃刨冰, 如果可以換成西米, 涼粉, 或者黑糯米, 應該更合我胃口.



另外, 即場有工作坊, 可以學習製作不同台灣的小手工, 香港比較少接觸的應該是「古早線軸車」, 好得意的線軸車仔.



$10又可以玩5次套圈圈遊戲, 圈中飲品有飲品, 圈中公仔有公仔...食得飽飽, 玩一玩, 造完工作坊又再去食過, 台灣人真的很熱情, 很好客.


台灣農莊養生美食節 @ 荷里活廣場
日期:10 月 1 日至10 月 2 日
時間:1pm-7pm
地點:鑽石山荷里活廣場一樓明星廣場



大仁生活facebook

沒有留言:

張貼留言