網頁

2016年7月30日 星期六

【恨足29年】第四代福特巨人終於得到手啦!! @ 夏日大熱玩具

容許我隆重地多謝 Toys "R" Us Hong Kong , 因為「夏日大熱玩具 2016」的關係, 今次竟然連大仁都收到玩具! SY:「點解次次都係送畀小朋友, 今次爸爸都會有份嘅?


可能玩具“反”斗城知道大叔愛變型金剛, 所以今次竟然喜出望外地收到博派中最巨大領袖~福特巨人. SY:「真係好似部電視機咁大盒, 你就好啦爸爸」


超令人熱血沸騰Titan Class福特包裝盒, 真的大得驚人. 今次福特如同過往29年中推出了三次的玩具一樣, 可以變成三段型態. (太大盒啦...過去3次都無買, 估唔到今次有人送~YEAH!!)


SY:「嘩! 爸爸, 我幫手變啦」, 基本上由機械人形態, 變成基地形態需要考少少功夫, 兩仔爺翻來覆去, SY:「爸爸點解又話有聲?


原來可以變做福特頭部的小頭領戰士, 只要另行加電磁, 便可以由約十款不同聲效. SY:「撳佢就得架喇, 等我玩下先啦」結果, 不停撳, 不停聽, SY也研究了十分鐘.


由基地形態變身成戰艦形態, 非常簡單, 只是將腳部向外褶疊即可, SY:「吓? 咁簡單架咋...我都係鍾意玩佢個頭多D


另一款玩具, 明顯是男孩子向的「恐龍生態情景裝」...明明是一個包裝盒, 原來, 拉開四隻神奇膠貼盒角貼, 便變成一個侏羅紀時代的情景.


SY:「嘩! 咁得意嘅, 畀我試下得唔得?, 小朋友愛聽撕開神奇腸貼的「沙沙」聲... :「不如玩翻D恐龍啦」


SY:「嗱!爸爸, E隻叫暴咬龍, E隻劍針龍, 迅爪龍, 雷翼龍, 佢哋要出戰啦, (點解你會識晒佢哋D名嘅?), 佢哋好似獸電戰隊啫, 全部都係戰隊入面D名嚟」


阿太:「嘩!你個情景好正呀! 不如...借我影張緣子被恐龍追殺相啦」


SY:「媽媽! 你嗰隻係馬, 我嘅係恐龍, 點解隻馬仲大過我D恐龍嘅? (:無所謂啦..我都唔介意)」阿太很興奮影完立刻Postig:「真係靚!!(非常自戀Mode)


最後就是一個扭計骰3x3, 一個我細細個就已經睇歡樂今宵, 夢想11秒可以還原6面的扭計骰.


SY:「爸爸!乜你小朋友時已經有扭計骰? 咁米好多年前囉, (50年前囉), 真係好耐之前喎」


當然, 今時今日, 買扭計骰還附有攻略天書, 教你如何還原, 而且轉動結構明顯暢順過從前...


5年前我曾經上Youtube自學還原, 當時真的可以10分成功6面還原, 不過, 丟空太耐, 老仁痴呆, 我竟然完全忘記了, 看來我真的要再上網學多一次先得.


「夏日大熱玩具」, 由今日至95, 有好多唔同種類玩具, 趁暑假同小朋友嚟個變型大放電啦~


大仁生活facebook



16 則留言:

  1. Facebook:Ivy Wong

    Lai Wai Man 黎栢特 💖
    Liked ✔ & Shared 🌏
    #仔仔係超級恐龍迷希望抽中
    #多謝大仁生活送出夏日大熱玩具

    回覆刪除
  2. Facebook: Rebecca Chan

    Koko Tsang Sharon Tse

    Liked & Shared

    回覆刪除
  3. Facebook: Jessica Lo

    @Steven Chu @Janet Lo

    回覆刪除
  4. Facebook: Fanny Chan
    @Winnie Chan @Carman Wong

    回覆刪除
  5. Facebook Name: Dry Man
    @Cori Man @Daisy Man

    回覆刪除
  6. Facebook Name: Macow Lou
    Connie Chan , Yan Wong

    回覆刪除
  7. Facebook: sin ting law
    @chung hing law @陳國美

    回覆刪除
  8. Facebook: Sau Fong Kok
    Chan Yan Tai ,Po Yeung

    回覆刪除
  9. Facebook: Emily Kok
    Pauline Kok Emily Ma

    回覆刪除
  10. fb名稱:Hei Cheuk
    @john Lai @janjan janus

    回覆刪除
  11. Facebook: Mei Shan Leung
    Cat Lau Mennen So

    回覆刪除
  12. Facebook: Cindy Cheung
    Candy Cheung Woon Lin Tam

    回覆刪除