網頁

2016年6月24日 星期五

【真‧隱世秘道~】通往鬧市中的海角7號 @ 夕陽無限好

話說前, 魚子媽相約到銅鑼灣影日落:「幾十蚊出海, 避風塘睇日落, 我哋約18:00, 大約20:00影完返出銅鑼灣」,因為從未影過日落, 一於奉陪到底.


我們相約銅鑼灣鬧市WTC...心想:「世貿商場點樣行過對面炮台位呀?...



魚子媽答:「嗱!ED人乜鬼都話「隱世」, 有幾「隱世」心知啦...今次帶你行真係「隱世」秘道, 過對面避風塘啦」


世貿商場有秘道通過對面? 不是說笑吧?? 兩仔爺心情突然興奮X1000...哎呀!! 「隱世」秘道原來就在商場面向告士打道的出口左手邊...


魚子媽:「拍片好開定機喇...左邊後巷...(5步左右...), 就係E通往停車場嘅門, 行入去一直行就可以過對面午炮及遊艇會」(!真係大開眼界...)



大仁生活facebook

沒有留言:

張貼留言