網頁

2016年6月18日 星期六

【贏晒油尖旺】真係街坊價‧ $15 嘆真鮮手卷

去「松坂庫」食過2次雪糕, 想不到...今日竟然變得更精彩, 雪糕拜拜, 改賣即叫即制手卷.


SY:「爸爸!! 真係無咗雪糕賣喎... 壽司有冇元氣咁好食架? (E只有手卷咋喎, 無壽司呀), 都好吖」


我想食馬糞海膽, 半板都只是$45..可惜店員答:「唔好意思, 尋日攪活動, 10板全部賣晒, 要等今晚先會返貨...(?? 好失望...睇相好似好肥美咁)


其實, 我最初沒有期望, 因為心諗:「睇個款都係爭鮮質素啦..., 所以, 只有SY點了兩個手卷, 及阿太的明太子沙律($18)...


透明玻璃窗, 可以全程望到師傅在包手卷, 感覺又很不錯.


到手卷登場, SY好高興的咬咬咬, 又不停叫:「好味...」我也忍不住吃了一口.


! 鰻魚($15)不會化, 明太子又鮮, 三文魚腩只是$18, 每份手卷都有三件肥美魚肉. 新鮮程度超越元氣, 絶對真, 而不是爭鮮喎.


阿太:「我之前都以為流流地, 原來好掂... E個明太子沙律好少地方有得食, 以前得淘大一間壽司舖有得食, 估唔到今日仲好好食添喎」


阿太望到旁邊有人食原隻蟹黃, 她又點了來吃...「真係好甜好鮮, 好足料, 不過, 好攪笑, 有粒冰係個殼入面嘅」(保鮮用架??)


我見好食, 當然我也要追加, 於是來了一個賣相超正的「松坂Max~ 油甘魚+三文魚+吞拿魚+蟹秄+金箔」($28)


這裡的手卷, 米飯是我最愛的暖和溫度, 魚肉挺身得來又甜又彈牙, 所以這款雜錦配搭, 簡直超滿足的平食之選.



尖沙咀地區, 可以用九龍城街坊價, 嘆到如此質素的手卷, 贏盡油尖旺啦!!讚爆!!




松坂庫
地點: 尖沙咀金馬倫道35號地下
電話: 2323-8700
手卷供應時間: 每日1pm-10pm


大仁生活facebook






沒有留言:

張貼留言