網頁

2016年4月8日 星期五

【跟住360去旅行】太陽的後面旅行團 ...海陸空!! 真.緊湊


我問SY:「你記唔記得4年前, 我哋都坐過360, 嗰日得2, 大霧又凍」SY:「我唔記得凍唔凍, 不過好似有坐過纜車, 又好似無坐過」



當年三歲的小朋友果然沒有印象, 今日再帶SY去坐360...小朋友竟然驚到雙手出汗. (竟然濕晒?? 唔係呀?)


其實, 纜車又慢又無危險, 點解會驚?? SY:「好高呀!好得人驚, 爸爸同公公要攬實我...好驚呀」



可能遺傳了阿太的畏高症, 所以纜車由未離地一刻, 小朋友便捉到公公實一實, :「你恰埋眼點睇風景呀?


水晶車箱的好處就是地板全透明...如果連車箱四邊, 及坐椅同樣透明, 完完全全真水晶, !更加可以跟大自然似零距離呀!


經過約5分鐘的熱身...SY開始熟習了半空的感覺...當然就要來一個徹底享受水晶車箱的指定動作啦! YEAH!



本來擔心天氣會如同4年前又霧又雨, 白矇矇一片, 但今日竟然較想像中更天清氣朗, 經水晶車箱入面俯瞰機場, 原來好Lego Feel.


官方顯示纜車全程25分鐘, 但快樂不知時日過, 霎眼間又見到天壇大佛, SY:「吓? 咁快就到啦?(頭先你唔係好驚嘅咩?)



今日, 我們參加下午導賞團, 時間怱怱, 但有個好處, 太陽也差不多收工才出發, 毋須太曬, 真太陽的後面旅行團 ...


所以360市集也還未有時間逛, 便要離開. 有點可惜喎.


導遊姐姐講述今日行程, 不過我們也心不在焉, 因為旁邊有隻牛, 行遠少少又有另一隻牛...


原來, 途經大佛一共有最少5-6隻大牛, 導遊姐姐:「雖然佢哋耳仔有晒Number, 但無人負責飼養, 天生天養, 同埋我哋都唔畀餵牛嘅」


睇完牛仔...我拉住SY:「同支大香影張相囉....哎呀!!!」嘩!原來大香跌落腳好辣好慶...SY:「我都叫你唔好行埋去啦」


最安全便走上幾百級樓梯睇大佛, SY:「我上次暑假都行過117級樓梯, E度有幾多級吖? (我唔知喎, 不如你數下)


一有任務, 小朋友便會專心自己做自己的事, 這時我又可以得到一陣子的清閒...可以影我的BEARBRICK


SY:224級樓梯...不過呢...點解導遊姐姐話有26X級呢?」我:「可能佢上埋大佛頂, 我哋都無上」


趕時間還趕時間, 我們也快快買串龍蝦丸($20)醫一醫肚餓吧!! SY:「好呀!好呀!」



不知是否肚餓, 雖然串燒有點涼, 但入味得來又爽口, 幾好食喎.




大仁生活facebook

沒有留言:

張貼留言