網頁

2015年9月30日 星期三

【食得健康嗎?】少油, 少鹽 旺角7樓社企食齋@ 樂農

家住旺角, 也不知道前身是豐澤, 之後變成25層高大廈的彌敦道726, 竟然全楝都是食肆!! 今晚我們走到7樓「樂農」食齋.


管理員叔叔:「全楝大廈開得最耐就係樂農, 差唔到有一年」(我連樂農係專請弱聽人士的社企, 仲有三間分店, 都係睇餐牌先知...真老套)



這裡中午有三餸糙米湯飯餐($45, 可惜晚上就只有小菜對於胃口細的家庭來說...早知多叫幾位朋友來飯局啦! (咁少人好難點餸)


餐廳標榜少油, 少鹽, 少糖, 低脂, 無添加, 所以食完晚餐舌頭一點也沒有投訴...


只是有小朋友一邊喝椰子雜豆湯, 一邊說:「點解無味嘅?(可能你飲得太多濃味湯啦!! 老友)


生菜包有我最愛的松子($78), 另外就是豆腐乾, 蓮藕粒, 三色椒, 如果可以加入少少菠蘿, 蛋粒粒, 豆角, 素叉燒, 應該會好食好多.


樂農經理Andy:「其實我哋同龍耳合作, 幫手培訓他們的會員當樓面, 不過廚房則暫時未有聘請弱聽人士」


縱觀今晚情況, 我全不覺得任何一位工作人員似有聽力問題, 因為我所有說話都只需說一次, 不用重複, 更加沒有出現落錯單現象喎.


相反我家小朋友, 我對他說甚麼, 他第一句必定說:「咩話?, 情況維持了年多, 我很懷疑他聽覺才有問題.


今晚全場滿座, 而我發現幾乎每枱也點了這個淮山雜菌糙米飯. (我當然也不執輸啦~)


原個大大蒸籠, 內裡放滿松草, 雜菇, 淮山粒...其實$68足足是4人份量, 餸料又多, 糙米飯又有營養...不過...


對於一位不太健康的我來說, 連續三樣食物也是超少鹽, 少糖...我的舌頭雖然沒有被味精侵襲, 不過又開始太乖而變得口淡淡...(真係幾曳)


幸好我們最後點了香口的炸餃子...流沙蕃茄及薯蓉, 正所謂健康都不能一下子全蒸燜烤燉焗吧!! 小小熱氣絶不過份啦...


可能餐廳也怕有人投訴煎炸食物不健康, 所以隨煎餃附送上湯, 第一次食鍋貼伴湯, 今晚真的食得健康又有營.


樂農食物絶對健康只是我仁不健康最後我將吃剩的飯及生菜包餡料拿回家做宵夜...我忍不住加入泰式辣醬及腐乳來吃. (真係勁正!! 不過阿太話:唔識寶...又要學人食得健康」...咁一餐健康, 一餐唔健康囉)


樂農
地址:旺角彌敦道726號7樓
電話:25688181


大仁生活facebook

沒有留言:

張貼留言