網頁

2015年8月30日 星期日

【生日門票有著數】畀多2300円入迪士尼‧有禮物仲不停有祝福

:「香港都有迪士尼啦! 山長水遠去日本又係去迪士尼?
:「咁你個囝鍾意, 你去唔去吖?(一出皇牌, 當然羸晒啦!)


18年沒有再去日本迪士尼, 原來變化真的很大, 是我記憶錯配, 還是東京迪士尼真的擴建了, 不得而知, 但阿囝好似撞邪一樣的興奮就是事實.



朋友P兩星期前一樣遊日迪士尼, 我看到他們購買了「生日服務套票」, 好奇一問, 原來只要上網多付2300日圓, 便可以有公仔, 有紙相架, 有生日襟章.


(我哋唔係生日都申請得), 朋友P:「車!你有錢就得啦, 無人...嗰個生日襟章, 一帶上身, 人人經過都同你講生日快樂, (咁米好正囉), 煩到死就真」


為了預先和阿囝慶生, 所以阿太出發前就在網上訂了門卷, 果然今日人人也為身帶生日章的人送上祝賀.


 (因為囝嫌襟章太重, 之後變了阿太配帶, 臨走前變了我, 所以我們一家三口也先後不停有人祝福, 今日真係全家都好幸褔呀!)


PS: 點解日本迪士尼咁貴, 大人9200日圓...原來香港迪士尼真係好抵!


我又問朋友P有冇乜嘢係必玩呀? 朋友P:Star Tour 同怪獸大學一定要玩呀! 史迪仔同ToyStory就同香港一樣...(!即係玩完頭兩個就走得...!!) (:爸爸...你唔係講笑呀?)


原來Star Tour就是星球大戰, 一大班人坐上太空船, 戴上立體眼鏡, 左搖右擺, 橫衝直撞, 阿太:「好刺激呀!」阿囝:「好驚就真」, :「如果再衝勁D, 仲正!」阿太:「你都變態!


大家記得如果去玩Star Tour, 一定要左邊, 及右邊太空船各玩一次, 因為畫面內容會有不同呀! (阿囝:「一樣都係咁驚...)

好玩指數:★★★★★
等待時間:耐耐


怪獸大學即等同香港的巴斯光年, 不過巴斯光年用槍, 有得計分, 怪獸大學就用電筒, 照「M」字...最欠缺投入感, 就是不計分...


Star Tour可以同一時間可以容納6部太空船, 每艘船20, 所以早上最多人時間也只排了30分鐘, 相反, 怪獸大學足足要等足120分鐘才可以入場...


幸好, 我們一早12時拿了快証..!! 晚上9時20分. (我話走話走, 卒知也敵不過一老一嫩, 等到放完煙花, 10點先可以走人)



好玩指數: ★★★★
等待時間: 耐耐耐耐耐


那中間我們又做了甚麼呢? 不聽朋友言, 吃虧在眼前, 日本的巴斯光年, 與香港的真的Twins一樣...阿囝:「一樣, !E度又係, E邊又係」(根本就100%無分別...點解我仲要嘥90分鐘排隊呀??)


當中我們遇上三隻小豬, 與大豺狼...阿囝問:「點解個姐姐要搵豺狼簽名呢? (可能佢鍾意隻豺狼囉), 我唔鍾意, 佢條脷咁長, 咁恐佈」


原來, 日本迪士尼的爆谷除了焦糖味, 還有鹽味, 及咖哩味...我問爆谷姐姐:「點解糖味爆谷車仔少人幫襯, 但咖哩味就大排長龍呢?


爆谷姐姐:「日本人冬天先比較鍾意食甜爆谷, E家係夏天麻」(! 原來如此...咖哩味爆谷薯蛋頭只有阿太說好食, 我和阿囝都係傳統香港人, 揀了三眼仔甜爆谷)


今日, 阿囝應該同一日之內, 洗手次數, 就是一整年的總和...因為米奇頭番皂泡不易玩...


園內有不少洗手盤都有米奇頭番皂泡, 但有專人教授的, 只有飛濺山下的水龍頭...


其實, 我也覺得有少少浪費物資, 因為米奇頭不是一學便會, 最少要要苦練3-4...


(有時都係有人幫手好, 否則真係洗手都洗到都甩, 隻米奇都未成形)


人人都說:「日本迪士尼啲嘢真係靚好多..., ! 就連走入餐廳, 買一份甜品, 也會連杯, 連碟送你一套...


(當然羊毛出自羊身上, 其實蛋糕價一早包含成本), 阿太不停:「好靚! 好靚呀! (乜你鍾意愛麗斯咩?), ! 靚就得啦...你理得我」


最後必買就是三眼仔綠茶糯米糍, 我買的原因....當然就是要儲那個三眼仔頭的小盒啦!!


糯米糍好食與否已經不重要...(當然只要是朱古力, 阿囝就一定話好好食啦!), 三粒也是不同口味....不過當日我已經攰到喪失了味覺.


今晚沒有煙花, 變成燈火匯演...等等等...等等等!!... 阿囝:「嘩! 成個天光晒...(我都一天光晒, 可以返酒店啦!)



日本迪士尼會不會營業時間太長呢? 十點關門, 我們十一點半才回到池袋, 絶對去迪士尼辛苦過返工...再見啦! 日本迪士尼...15年後先才來探你啦!


沒有留言:

張貼留言