網頁

2015年2月18日 星期三

【北海道大熱】排隊買熏衣草安眠枕 @759寢具屋

朋友:759開寢具屋呀!, :「哦!. 其實, 林老闆再開任何新系列店舖, 也不會再嚇到我們, 除非他開HelloKittyLand, 或者辦報館除外.


今日寢具屋第一日開張, 吸引我去的原因是姆明.


因為上次吃完Lcx 姆明Moomin Café, SY喊住想買隻$750大姆明, 當時被我拒絕了, 所以今日我想去睇睇以平見稱的759賣多少錢.


如心廣場不難找, 因為我來過兩次, 寢具屋開在這裡的確有點隔涉.


最初我以為因為舖租便宜, 地方應該會大一點, 誰知, 寢具屋面積只等同一間正常7-Eleven的大細喎.


店內有售男女童裝睡衣, 價錢大約由$228-$328不等, (未計折扣).


圖案方面正常, 正經, 正派, 即使有幾款吊帶款式, 一樣是樸實型, 全部也是韓國品牌, 我估計好合適北韓婦女穿著吧!!


阿囝一見到姆明, 即時緊抱不放, 這裡有兩款姆明, SizeLcx的細少少, 造型不同, 毛布物料製作, 但價錢竟然只售$328(未折), 超抵喎!


我對一直未肯放手的SY:「一陣帶媽媽嚟睇時先買啦!!, !! 今日又竟然好合作喎.



我發現店內除了姆明還有Paul Frank, 款式更齊, $738的被袋寢具套裝, 簡簡單單的堆在地上就有四套.


還有咕臣, 坐墊, 冷氣被, 不過問題是Paul Frank曾有大量翻版湧現, 感覺有點令仁卻步.


其實, 今次的寢具屋, 在出售被單, 床笠真的不多. 希望老闆聽到之後, 將來有機會再引入多一點被單, 床笠.


全場9成貨品也是韓國製造, 唯一例外, Made in Japan的就是店員說:「成日開舖最多人買嘅就係E個熏衣草安眠枕」($202.5)




事實, 親身望到不停有人付款, 有人拿著安眠枕對太太說:「應該可以幫到瞓覺嘅, 唔係點會叫長眠枕」(大吉利是, 年三十晚講嚟啲)


女店員:「今日真係不停賣, 返咗十幾箱補咗幾次貨, 梗係啦香港地人人都想得好啲啦」(我都想, 可惜我生了一個不用睡覺的小朋友呢??)


枕頭充滿大量熏衣草味, 而我也想「得更加好」, 所以我也即時付款買了兩個.店員話:「一定抵過你去北海道買」



究竟這個安眠枕效用如何, 可能我今晚要試一試, 假若好用, 定必第一時間向大家報告.(不過可以首先講, 個枕頭好鬼重!)



2 則留言: