網頁

2014年6月23日 星期一

同熊貓玩足1800秒 快樂不知時日過

每日起身一想到要返工就頭痛, 不過, 今日例外. 由前日得知有熊貓來公司, 心情興奮得不得了. 雖然由幾百隻變50, 最終同一款只有42匹出現, 但都令我雀躍了半日.


因為, 只有42四小熊貓過來公司, 所以今日沒有熊貓義工, 只有約4-5名熊貓代表, 推著一台6呎高的鐵架, 小心翼翼將側身卧睡的小朋友, 逐隻叫醒, 列隊慢慢步入大堂.



我問工作人員4款中為何只得一款過來呢 ? 問題沒有被回答, 她說:「係呀! 今日得一款, 係最大嘅, 即係領養要$450的一款」


熊貓一出場, 全公司上下嘩聲四起, 人人搶著要抱著主角合照, 當然, 因為限時只有30分鐘... 而我家的大口仔也趕來趁熱鬧. 躲於不算太重, 結實的熊貓旁, 幾開心!!


走得慢吞吞的小熊貓, 要排出42陣列, 要耗時5-8分鐘左右, 當然, 我也不放過, 拍拍她們的大特寫吧!!


每隻熊貓的腳底也有一小塊正方形的膠墊, 我想是用來保護小熊貓的四肢. 當然小熊貓閃盡全港九, 當然要好好保護保護...


我最最最想當然就是親手抱抱小熊貓....一次過抱起隻小朋友來合照, 就影一張親親嘴的啦!!



這個動作的確有一定危險性, 小朋友切勿模仿呵.


最後大家都累了, 坐定定16, 哎呀, 應該多找一隻, 我就可以變成韋小寶了...嘻嘻.


小熊貓太辛苦了!! 我專登買來維他奶給妳解解渴呀



30分鐘一霎眼就過, 又要跟熊貓說拜拜, 我親自抱著她們返回大鐵架, 真的不捨得, 摸摸她們的頭, 仲更加不願放手...嗚嗚嗚!!拜拜啦!! 再見啦!! 可愛的小熊貓...






沒有留言:

張貼留言