網頁

2014年3月7日 星期五

香港花卉展覽2014 真係口水噴得多個浪花 @ 維多利亞公園

「香港花卉展覽2014」星期五37日一連10日於維園舉行, 我不愛花, 但今天放假而且未曾逛過花卉展, 所以今天吃過午飯就入維園「打花」.


大鄉里的我還以為花卉展如同年宵一樣免費入場, !! 原來$14一位, 入場還先進得可以拍拍八達通繳付入場費! 晚上東張西望說, 今年花卉展主題花是「家樂花」, 難怪一入場就己經滿是家樂花叢.


今日有幼稚園老師帶同小朋友來參觀, 入場前當然要來一個大合照吧!! 還有參加了寫生比賽的同學們在導師指點下努力繪花.


4萬株六色家樂花圍著動物之家, 伴著多款由花花草草堆成的長頸鹿, 河馬, 大笨象.

身旁有位小朋友對媽媽說:「E個係大笨象媽媽, 後面係小笨象同小小笨象嚟架!!」


有小情侶向男朋友說:「你估E隻係馬定班馬?」男:「係馬啦, 班馬係黑白色架麻」女:「咁嗰邊隻鱷魚夠係橙色啦!」老實說可能只有大會才能辨出馬還是班馬吧!

今日一進場就已經發現龍友們各據一方, 家樂花的一堆, 櫻花的一堆, 其實這唯一的粉紅櫻並不太茂盛, 不過物以罕為貴, 龍友們也努力拍拍拍.


原來, 場中有很多展場, 例如有懲教署, 又有一進場就扮走入海底「卜,卜」聲的海洋公園. 現場還有導賞服務, 導賞員帶參觀人士準備走入房屋署的展區:「大家覺得門口由花砌成咗個咩字呢?係喇6, 咁個6字又似唔似個英文個e字呢?」接者他們浩浩蕩蕩的入了展區, 我就聽不到為何房署與6字有何關係了.


離開「花團錦簇」再往前行就是一早己龍友雲集的鬱金香區, 原來大會指每年鬱金香也是「主打花」, 不過有龍友說:「點解今年啲鬱金香少咁多同咁矮嘅?」真的嗎 ? 去年真的更高更美更靚? 錯過了.


不過, 去年蘋果日報拍得一張「龍友」口水淋花照, 情景歷歷在目, 估不到今年在我身旁的「龍先生」真的即直揮毫, 大展噴水淋花絶技, 可惜我舉機太遲, 只拍得口水滴滴滴的尾聲.


今天我亦見識了自拍神器, 泰國模特兒, 以及細心的情景創作女龍友, 仔細的以自攜的小道具, 努力為迷仔紙箱人組裝情景, 不過, 我因為沒有耐性未等她完成作品就離開了展區, 走到海洋世界繼續賞花.


海洋專區內每隻生物也能夠活動, 八爪魚及珍珠鷸會閃眼, 海星會揮手, 蝸牛與海參的觸角會不停轉轉轉, 色彩奪目又有機關, 我個人覺得這個展區靚過鬱金香區, 而且比較安全起碼沒有人向我旁邊噴口水.


另外, 展場內還有園景設計比賽, 應該是十八區也有派代表參加, !! 園林花卉, 小庭流水, 人工樹林, 季軍的日本小屋的前園, 其實我最喜愛, 簡直和我看日劇legalhigh28集奥蟹頭的田舎一樣.


亞軍是葵青區設計的泰國風情, 冠軍是屯門區建成的童話小庭園, 應該按門鈴後白雪公主會出來應門的吧!!


今日毛毛細雨粉粉, 但想不到星期五下午也有不少家長帶同小朋友來賞花, 今日人流不算多, 龍友門7時左右便陸陸逐逐的執拾, 看到專家門也準備離開, 我也差不多回家吃飯, 總算見識了原來花卉展是這樣鍊成的.

2 則留言:

  1. 我都有諗過去花展影下相,但見到天色咁陰又落雨就算吧了﹗
    你d相都影得好靚呢﹗

    回覆刪除
  2. 不要緊,未來還有8天時間,天陰又凍再加毛毛雨真的大剎風景。多謝你的讚賞,其實拍攝不太好,不過,有時間請多瀏覽本網誌,歡迎交流。希望你下星期有一個美好天氣伴你去欣賞花卉展。

    回覆刪除