網頁

2014年3月27日 星期四

「13座牛雜」再見!! @ 北角 (最後今天~慈善義賣贈仁濟) 向湯老闆致敬!!

「嘩!! 我以為排隊買大戲飛添!!」「唔係呀? 排到轉灣呀 ?」「食唔到架啦今日!! 你睇咁多人點排呀?」「做埋聽日執笠!!無得食喇!!」這是今日我在北角新光戲院門前排隊等買13座牛雜時聽得最多的說話。


今日(327)下午3時半, 當我抵達13座牛雜時, 我真的不敢相信平日返工時間, 竟然也有一條人龍, 長長的一直排隊轉灣至新光正門.



店舖前剛剛有雜誌正在訪問老闆湯先生:「暫時都未搵舖呀!!係呀有可能去台灣, 不過仲未定」「今日又係咁多人, 唔得啦!! 我要CALL個拍檔返嚟先得, 排到阻住人哋門口, 我之前未搬嘅時候, 就係試過D客排隊排到打架.


其實, 我絶對是傭俗的羊群, 莫說9年前的柴灣邨13座車仔檔我未光顧過, 就連現在新光戲院旁的13座牛雜我也是第一次來吃. 買小見小的傳統小店, 藉消失前感受一下箇中美味.


今日我排第60, 一共花了1小時20分鐘, 牛雜的清香全程不斷傳入我鼻, 真的愈排愈肚餓. 2位店員做不停手, 大汗踏細汗, 真的十分辛苦.


到我的時候, 蘿蔔已經沒有單售, 我點了$40元的細碗牛雜走牛蒡, 前面的女士應該是熟客, 因為她一買兩大一細, 再自行拿出盛器來注入芥末及醬汁.


買牛雜大排長龍, 不過, 如果購買魚旦, 燒賣, 腸粉及齋等則可以輕輕鬆鬆的直接於另一個窗口購買.

其實, 香噴噴牛雜不用說, 相隔一條馬路也能嗅得到, 我最愛吃牛肚, 好爽好腍好味道, 帶著肥膏的牛腸也很肥美, 牛肺入味不過個人不太喜愛. 總括來說是:「正!! ($40云有一點點貴)


今日很多人也像我一樣, 大機細機拿過來為13座牛雜留倩影, 其實,我也算好彩, 因為今天蘋果即時新聞說湯老闆18:45就開始截龍.


明天(328)13座牛雜最後一天, 湯老闆會不扣除任何開支, 全數捐贈仁濟醫院, 據報到他可能考慮轉戰台灣夜市, 不過我有少少擔心現在台灣的服貿協定, 或者遲些台灣會不會也變得不再樂土呢?? (希望我猜錯吧!!)



星期五(3月28日)早上11時半13座牛雜就開始義賣, 大家一齊支持吧!! 


蘋果即時:「十三座牛雜」逾200人排隊已截龍 :

 http://hk.apple.nextmedia.com/realtime/news/20140327/52328211



沒有留言:

張貼留言